Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Fanikatsomo

<< < (44/87) > >>

Kyljys:

--- Lainaus käyttäjältä: ViidanLate - Helmikuu 27, 2013, 12:31:18 ---Jos halutaan tänään olla oikein fiksuja, huudetaan pelin päätyttyä "Tsemppiä Ilves!"

--- Lainaus päättyy ---


Joo oikeestaan aika hyvä idea!

Tai hmm...

Vai pitäiskö sittenkin mielummmin huutaa alusta asti, ''Te voitte lähtee?''

ViidanLate:
Lähestyn asiaa lähinnä tässä hengessä:

http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194770602055/artikkeli/ilveksen+kiri+ei+onnistunut+kolmatta+kertaa+hifk+voitti+2+0.html

Kyllä se on niin, että Tappara hyötyy siitä, että Tampereella on kaksi vahvaa SM-liigajoukkuetta ja paikallisasetelma tuo lisäjännitettä koko touhuun. Mutta kukin kannustaa tänään parhaaksi katsomallaan tavalla Tapparan voittoon!

Mjones:

--- Lainaus käyttäjältä: Kyljys - Helmikuu 27, 2013, 14:54:26 ---Vai pitäiskö sittenkin mielummmin huutaa alusta asti, ''Te voitte lähtee?''

--- Lainaus päättyy ---

Vai lisätäänkö vielä että "Te voitte lähtee mestikseen"?

Theoren:
No eiköhän ton kaikki kaikki tiedä, säälittävää. Me ollaan hei paikalliskilpailijoita, herää jo. Taidat olla D-päädyn poikia. Ilves voi painua mestikseen mun puolesta, ei tuu ikävä. Mää ainakin nautin tilanteesta, on ne ilvesfanit niin kusipäistä porukkaa.
Murjotaan ne suohon kentällä ja toivotetaan tervemenneeks mestikseen.

Screamager:
En ota kantaa siihen, että pitäisikö Tapparan fanikatsomon alkaa tsemppaushuuto tässä tilanteessa, mutta erottaisitte edes itse seuran ja sen kannattajat toisistaan, Ilves ei ole sama kuin Ilveksen fanit.


--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Helmikuu 27, 2013, 14:41:10 ---1. Ipan sotkut ei ole meidän asia.
2. Jos Tappara olis tossa tilanteessa, huutaisikio osasto "Tsemppiä Tappara"?
3. Paikalliskilpailijaa ei pelipäivänä säälitä. Tää on urheilua ja kilpailuvietti on oltava huipussaan.
4. Saadaan puunhalailijoiden/mediahuoraajien maine.

--- Lainaus päättyy ---

1. Ei tietenkään, koska Tappara on Tappara ja Ilves on Ilves.
2. Heikko argumentointikeino hakea virheitä vastapuolesta. Vastakysymyksenä, voisiko itse olla fiksumpi kuin toinen?
3. Ei pelissä tietenkään säälitä, voitto on voitto ja sillä selvä. Onko tässä kuitenkaan säälistä kysymys vai perisuomalaisesta kurjuuden mentaliteetista? Jaettu kurjuus on parempi kurjuus?
4. Jos asian haluaa näin nähdä niin siitä vaan. Taas enemmänkin suomalainen kansallisluonne, pyritään vähättelemään ja kyseenalaistamaan toisen kannatustahon tekoja, kun ei itse ole vastaavaan kyetty. Itse arvostan kovasti tuollaisia HIFK-fanien tyylisiä 16 lapun (yhtä monta mestaruutta kuin Ilveksellä) tempauksia, joissa on oma pikantti lisä (ruotsinkielisyys) mukana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta