Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Fanikatsomo

<< < (42/87) > >>

Linden #16:
Ei mun mielestä ollut mitenkään huono tunnelma hallissa. Ilmoitettu yleisömäärä 4900jotain vaikutti kovin pieneltä...

Multisillan Suursmurffi:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Tammikuu 22, 2013, 21:21:29 ---Ei mun mielestä ollut mitenkään huono tunnelma hallissa. Ilmoitettu yleisömäärä 4900jotain vaikutti kovin pieneltä...

--- Lainaus päättyy ---

Tosiaan ihan hyvä tunnelma yleisömäärään nähden. Tarttis saada enemmän porukkaa hallliin, ny herätys tapparalaiset (tarkotan lähinnä kannattajia)!!

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Tammikuu 22, 2013, 21:21:29 ---Ei mun mielestä ollut mitenkään huono tunnelma hallissa. Ilmoitettu yleisömäärä 4900jotain vaikutti kovin pieneltä...

--- Lainaus päättyy ---
Mietin samaa tuosta yleisömäärästä. Olikohan D-pääty sitten niin tyhjä, että jäätiin oikeasti alle vitosen, koska laitapaikat ja C-pääty oli ihan hyvin pakattu. Itse tunnelma oli ihan ok tiistaipeliksi. Kyllä yleisö heräsi aina (Tappara) maalin tultua, varsinkin kolmannen maalin kohdalla, ja viimeisillä minuuteilla yleisö osallistui luonnollisesti eniten. Aika valju joukkue toi HIFK on tällä kaudella ollut, jos vertaa vaikka viime kauteenkin.

Hakametsä:
Loistava tunnelma, erityisesti kolmas erä! SiniOranssien jäsenenä haluan antaa todella suuren tunnustuksen ja hatunnoston sunnuntaikirkon maineeseen joutuneen C3- kulmauksen äänenvoimakkuudelle! Koko pääty eli hienosti ottelussa mukana! Hieno ilta! Joka pelissä parempaan päin!
KIITOS!

Multisillan Suursmurffi:

--- Lainaus käyttäjältä: Hakametsä - Tammikuu 26, 2013, 20:47:51 ---Loistava tunnelma, erityisesti kolmas erä! SiniOranssien jäsenenä haluan antaa todella suuren tunnustuksen ja hatunnoston sunnuntaikirkon maineeseen joutuneen C3- kulmauksen äänenvoimakkuudelle! Koko pääty eli hienosti ottelussa mukana! Hieno ilta! Joka pelissä parempaan päin!
KIITOS!

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä! Nyt oli hyvin tunnelmaa halllissa, niin kuin pitääkin tuolla yleisömäärällä. Jatketaan samaa rataa, lievällä nousulla tiätty ;).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta