Mä ja Eki nähdään tää Palola pelaajana kyllä tosi erilailla. Minusta Palola on kehittynyt juurikin paljon kokonaisvaltaisemmaksi ja on ollu tasaisin pelaajamme lähes koko kauden. Siinä missä suuresti arvostamani Kuusela on syttynyt liekkiin vasta joulun jälkeen, on Palola takonut samaa tulosta läpi kauden synkimpienkin hetkien. Tietenkin tulos on parantunut ketjun muidenkin pelaajien petratessa, mutta Olli on pystynyt tuikkaamaan 25 maalia kaudella ,jolla joukkue kynsi enemmän tai vähemmän puolitoista kuukautta.
Olli ei ole paras syöttäjä, eikä paras puolustava hyökkääjä, mutta on niissäkin ominaisuuksissa pirun hyvä. Luistelu on räjähtävää ja poikkeuksetta ehtii päätyyn omaan kiekkoonsa ensin. Lähes aina myös tulee sieltä pois tuon välineen kanssa.Olli on myös opetellut takakarvaamaan hyvin ja luisteluvoimaisena pelaajana usein saakin vastustajalta kiekon.
Minusta suurin yksittäinen menetys ensikaudelle tullee olemaan juurikin Palola. Eikä Pelkästään tuon maalintekotaitonsa vuoksi, vaan aidosti hyökkäyspelaamisen kuihtumisen takia.
Tosin ,enhän mä tiedä mitä Crosbyjä sieltä ollaan tänne roudaamassa.....
Nää on osaks näkemys eroja ja jotkut katsoo niin pirun kriittisesti joitain pelaajia, ettei yhtään huonoa peliä anneta anteeks. Joillain on tietysti lajikokemusta taustalla kun toiset( minä) arvostelee peliä täysin katsojan roolista.