Ehkä yllättävänkin paljon kritiikkiä Palolalle tullut tänne ketjuun. Noh, aihetta toki siihen myös on ollut. Jotenkin meno pääosin pleijareissa todella nihkeää, osaako joku näin kauden jälkeen sanoa, että oliko/onko vammaa taustalla ? Liike oli erittäin tahmeaa, eikä yksittäisiä tilanteita lukuunottamatta päässyt vastustajistaan irti. Laukaus silti maailmanluokkaa, ja tuollaisia laukauksia ei suomalaisilta usein näe. Jopa huonommista asennoista suoraan syötöstä lähtee hirmuinen pommi. Tätä vasten on OP:lle varmasti järkyttävä paikka tuo maalipaikan missaus. Olisi tosiaan pitänyt laukoa heti. Kun Ollin laukaus lähtee, on maali itse asiassa jo kohtuullisesti peitetty Karhusen toimesta. Aivan ylhäällä toki paljon tilaa, mutta ei vaan nouse tarpeeksi. Toivottavasti jatkaa meillä myös ensi kaudella. Oliko se Jatkoajassa vai täällä kun jotkut pohtivat ensi vuoden rostereita ilman Palolaa kommenteilla: "On menetys jos lähtee, mutta ei niin vaikea korvata kuin joitain muita.". Itse olen täysin eri mieltä. Jo pelkällä ylivoimapelotteellaan on todella paha korvattava eikä joka jätkä tee 28 kaappia (vai montako se teki?) kauden aikana.
Sitten siihen varsinaiseen kysymykseen. Nyt kun maajoukkuepelit ovat olleet jo tovin menossa ja kisat lähtevät kohta käyntiin, missä on Palolan nimi ? Kuten todettua, eivät pleijarit menneet ihan nappiin ja oli hieman tahmeaa, mutta eipä se Jormakkakaan niin ihmeitä esitellyt, jotta olisi selvästi edellä valinnoissa, ainakaan omissa papereissa. Meiltä puuttuu lähes täysin ratkaisuvoimaiset laiturit, niin on mielestäni jokseenkin käsittämätöntä että Palolaa ei edes kokeiltu leirityksellä/harjoituspeleissä. Siellä oikeasti pyörii Sallisia, Huhtaloita, Salomäkiä, Pakarisia, Savinaisia ym, mutta ei Palolaa. Ei sillä, että kilpailisi noiden kaikkien kanssa samasta pelipaikasta, mutta luulisi että oltaisiin edes kokeiltu. Muistaakseni aikaisemmin jossain EHT:llä teki myös useamman maalinkin ? Täten toistankin kysymykseni palstatietäjille:: Onko jotain loukkaantumista takana, vai miksi nimeä ei ole ollut edes spekulaatioissa ?