Äänestys

Selvitetäänpä palstalaisten ikäjakaumaa

0-10
0 (0%)
11-15
14 (6.7%)
16-20
31 (14.9%)
21-30
82 (39.4%)
31-40
64 (30.8%)
41-50
13 (6.3%)
51-
4 (1.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 154

Kirjoittaja Aihe: Ikäjakauma  (Luettu 22078 kertaa)

Poissa oswald

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 134
  • Pappateam...parasta.. A-ryhmää
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #60 : Marraskuu 10, 2006, 19:43:54 »
Voi että Hanko vai on teillä ollut samaa kisaa kun meilläkin oli silloin joskus Tampereella, minä en tosin voittanut ikinä kisaa (no joskus), mutta siitä huolimatta harvemmin täytyi yksin lähteä kohti poikamiesboksia. Joskus -70 luvulla oltiin jälleen poikien kanssa istuskelemassa päivähumppa paikassa, kun siinä pikkuhiljaa mentiin istumaan pöydän alle, ja hovimestari vihaisena paikalle, kyseli että, mitä te siellä pöydänalla oikein istutte, no me selitettiin että eihän tossa tuolilla oikein uskalla istua kun tää ilma on niin täyttä noita luoteja ja kranaatteja, siellä oli soittamssa silloin sellanen trio joka soitti lähinna niitä sota-ajan kappaleita missä luodit lenteli ja Suomi-poika hyökkäs...pihalle me lennettiin, mutta ei se mitään haitannu, mentiin toiseen päivähumppa paikkaan, mitä siellä tapahtui...sitä en muista.
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä!

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #61 : Marraskuu 10, 2006, 23:15:30 »
23v. Vierspelimatkoilla huomattu persoona...

Poissa DON

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 347
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #62 : Marraskuu 11, 2006, 11:41:47 »
neljännelläkymmenennellä eteen päin painellaan...

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #63 : Marraskuu 14, 2006, 17:48:21 »

Tuolla Hangö kertoili vähän samanlaista tarinaa, jossa itsekin olin kerran osallisena. Ja koska en ole mikään sovinisti enkä varsinkaan rasisti, niin vähän ehkä kaduttaakin, mutta avaudutaan kumminkin.

Sovittiin pikkujoulun jatkoilla Seurahuoneella vuonna -88 tai -89, että se, joka nappaa rumimman naisen klo 1.00 mennessä, saa satasen muilta kuudelta osallistujalta. Ja olin jo aivan varma, että olen 600 markkaa rikkaampi, kun olin esitellyt löytöni muille, niin eikös porukan ujoin poika tuonut näytille voittajan, noin 10 minuuttia vaille yhden. Hyvin muodostunut tuhti neito oli, ja voitto meni sillä kerralla sinne.

Mutta sitten olikin voittajalla paha paikka, kun typy ei meinannutkaan päästää saaliistaan irti. Onneksi ujomme oli ujo vain ulkoisesti. Se kysyi tytöltä, että juotko jotain jos se tarjoaa, johon tyttö tietenkin kujersi myöntävästi. Ujo sanoi baarimikolle: "Mulle viski jäillä ja tolle mun virtahevolle ämpärillinen vettä ilman jäitä."

No, silloin ei ollut kivaa ja oli vähän vaikeaa pitää pokka peruslukemilla. Ja v---utti se satkun menetys, kun siihen aikaan se oli iso raha.

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #64 : Joulukuu 03, 2006, 22:09:35 »
Tulipa jotenkin tyhmä olo. Ei jotenkin voi ottaa itseään vakavasti kun yrittää täällä ihan tosissaan selitellä kaikenmaailman juttuja ja osa lukijoista on kaksi kertaa vanhempia. ^^"
Olen 15-vuotias.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #65 : Joulukuu 04, 2006, 08:31:10 »
Kerroin voi olla jopa 3...

JoKaGOn tarina kyllä naurattaa joka kerta.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #66 : Joulukuu 04, 2006, 13:07:01 »

Tervetuloa puolestani palstalle, Annilieh!

Ehkä täällä ei kovin paljon tule sulle vastakaikua niille kaiken maailman jutuille, joista haluat kirjoittaa johtuen porukan ikärakenteesta. Mutta kun kirjoitat just niin kuin kulloinkin ajattelet, ehkä pienellä suodatuksella, niin todennäköisesti löydät paikkasi. Ja jos ei, niin so what? Ei täällä kaikki muutkaan ota itseään aina niin vakavasti, ja hanskat voi heittää tiskiin kun siltä tuntuu.

Toi Willen mainitsema kerroin kolme ei ole edes mikään yläraja...


Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #67 : Joulukuu 04, 2006, 16:03:42 »
Ja jos susta Annilieh joskus sattuis tuntumaankin tyhmältä, niin lohduttaudu sillä, että täällä nää äijät muistelee naisseikkailuja 80-luvulta!
Hevosmies hirnuis tässä vaiheessa, mää vaan hymähtelen. Lähinnä siks, että silloin en osannu ja nykyään ei jaksa liiemmin innostua. 36-vuotiaana kun lähes kaikki on jo kokeiltu (unimaailmani on aina ollut vilkas), paitsi ne kansantanssit ja Ipalaisuus. Toivottavasti niihin ei syty 5-kymppisenäkään.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #68 : Joulukuu 04, 2006, 18:21:00 »
Kiitos lämpimästä vastaanotosta.
Alkoi heti tuntua siltä, että tulen viihtymään täällä hyvin! ;D

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #69 : Joulukuu 04, 2006, 18:29:42 »

Romppa, osui ja upposi!

Poissa lepopulssi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Ikäjakauma
« Vastaus #70 : Joulukuu 06, 2006, 11:43:06 »
Toissapvänä juhlittiin 40v...
Huhhuh
No nyt julii Suomi, eli onnea vaan...89