Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (16/396) > >>

NYR:
Veikkaan et tulee pysyyn edustuksen matkassa,ja pelaa siihen päälle a:an pelejä,
jos peli päivät osuu hyvin kohilleen.

Dhoomi:
Mistäs päin internettiä voisi löytää näitä sashan haastatteluja sillä olisi ihan mukava kuunnella hänen mietteitään???
Itse pelistä sen verran, että ei mitään huikeeta mutta kuitenkin se avausmaali sm-liigassa ja yhden jäähynkin hankki ässille. Yritti parhaansa vaikka hieman heikompien äijien kanssa joutuikin pelaamaan mitä lauantaina blues ottelussa.
Ja myös sen verran mitä itse sashaan kesäloman aikana tutustuin samoissa piireissä pyöriessä niin ei kyllä varmastikaan tule nousemaan tällä kaverilla päähän menestys. Ja ihan tiedoks jos jotain kiinnostaa niin tienaa 200 euroo peliltä ei huono raha vaikka varmasti sitä ilmaiseksikin pelaisi :D

tapsa34:
Ja sitten ei pääse töiden takia katsomaan, kun tämä taikuri tekee HISTORIAA! Ei sanat riitä kuvaamaan tämän pojan edesottamuksia kaukalossa! Melkein olisi kannattanut ottaa vapaata töistä? Mitä tästä pojasta vielä tulee, kun kasvaa "mieheksi" ? ;D

hat3breeder:
Iltalehti osaa, Isoin urheilu uutinen on että Granlund tienasi lounaan rankkarillaan. Vähän ku scrollas alaspäin niin lukee pienellä tekstillä että Barkov jr teki historiaa.. Muut mediat sentään huomioi tämän!

Podolski:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Lokakuu 04, 2011, 23:54:47 ---Iltalehti osaa, Isoin urheilu uutinen on että Granlund tienasi lounaan rankkarillaan. Vähän ku scrollas alaspäin niin lukee pienellä tekstillä että Barkov jr teki historiaa.. Muut mediat sentään huomioi tämän!

--- Lainaus päättyy ---
Mulle on kyllä ihan sama huomioiko media vai ei. Sehän nyt on kaikkien tiedossa että mediaa kiinnostaa eniten se mitä tapahtuu kehä kolmosen sisäpuolella. Parempi vaan antaa Barkovin "kaikessa hiljaisuudessa" nousta parrasvaloihin. Mitä väliä on sillä että kirjoittaako media Barkovista vai ei. En usko että se vaikuttaa pojan esityksiin millään tavalla? Mut mitä tohon Granlundiin tulee, niin alkaa meneen jo naurettavaks välillä toi median huomio. Tappara pelin jälkeen uutisoitiin mm. "Täällä Granlund toipuu".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta