Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (67/396) > >>

Bouma:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Tammikuu 08, 2012, 20:53:25 ---Itse antaisin pojan vielä tiistaina huilia. Kuitenkin ikää 16-vuotta ja joululoma mennyt pelaillessa, niin kyllä hän pienen lepotauon on ansainnut. Kun vertaa, että esim. Granlundin veljeksetkään eivät huomenna vielä pelaa ja he ovat kuitenkin yli 2 vuotta Barkovia vanhempia, joten ihmettelen, mikäli Sasha pelaamaan laitetaan.

--- Lainaus päättyy ---

Sitähän mä olen myös sanonut että tuskin pelaa, kuten sanoit ikää 16 ja kovat kisat alla + matkustus/aikaerosta toipuminen.

kuusysi:
Onko Sashalla jo jatkosopimus?

tonselmi:

--- Lainaus käyttäjältä: kuusysi - Tammikuu 11, 2012, 23:09:01 ---Onko Sashalla jo jatkosopimus?

--- Lainaus päättyy ---

Ei oo tapparasta lähdössä, ainakaan enne täysikäsyyttä. Sillonki KHL/NHL

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: tonselmi - Tammikuu 12, 2012, 06:45:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kuusysi - Tammikuu 11, 2012, 23:09:01 ---Onko Sashalla jo jatkosopimus?

--- Lainaus päättyy ---
Ei oo tapparasta lähdössä, ainakaan enne täysikäsyyttä. Sillonki KHL/NHL

--- Lainaus päättyy ---
Niin varmaan Junnokin laskeskeli, kun yritti pitää Kärpissä Granlundit maila-palkalla ja ilmeisesti kirjallista sopimusta jälkikäteen muutellen. Onneksi meillä sopimusasiat hoidetaan rehdisti ja oikein.

Nimeä paperiin Sashalle - ja heti!!

Ihmetyttää, kun Tapapra ei voi alkaa julkaista noiden pidettävien uusia sopimuksia, siis Sasha, Ahtola...

Hemuli:
Ainakin Jääkiekkoliiton siirtojen mukaan kuluvan kuun 10. päivä Sasha on siirtynyt Tappara Ry => Tamhockey Oy. Mitä se sitten käytännössä tarkoittaa, onkin toinen juttu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta