Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (55/396) > >>

Mazza:
Sasha pelannut ihan ok. Vauhti on vielä liian kova, varsinkin kotihurmoksessa polkevan Kanadan. Mutta syöttöpisteen nappasi heti.

soosi:
Sasha pelasi tosiaan ihan ok pelin, mutta ei mies erottunut Suomen harmaasta massasta. Onneksi oli pelinumero mielessä, jotta pystyi Sashaa seuraamaan. Mikähän mahtoi olla peliaika?
Kyllä vastustajan vauhti/taito/joukkuepelaaminen ja tahto ihan eri tasolla kuin suomipojalla. Valitettavasti puolustuspelaaminen oli huonoa, maalipaikoissa raipemaisesti yritettiin syöttää ja juostiin kiekon perässä. Mitalipelit voidaan unohtaa. Tuskin Raipekaan jatkaa valmentajana tämän perusteella.

Ioni:
Mä oon hieman yllättynyt, ellen jopa pettynyt, ettei vanhan liiton peliätekevä sentteri Raipe peluuta Sashaa ylivoimalla, vaan itsepintaisesti antaa yv-aikaa Salomäelle. Ei siinnä, onhan hän ihan hyvä sentteri, mutta ei kuitenkaan mitkään yv-ketjun aivot. Sashan pelisilmä ja rauhallisuus olisivat iso plussa suomen surkealle yv:lle.

Tämä siis mun mielipiteeni. Älkää lyökö pientä ihmistä :)

Tupe:

--- Lainaus käyttäjältä: Ioni - Joulukuu 27, 2011, 13:14:29 ---Mä oon hieman yllättynyt, ellen jopa pettynyt, ettei vanhan liiton peliätekevä sentteri Raipe peluuta Sashaa ylivoimalla, vaan itsepintaisesti antaa yv-aikaa Salomäelle. Ei siinnä, onhan hän ihan hyvä sentteri, mutta ei kuitenkaan mitkään yv-ketjun aivot. Sashan pelisilmä ja rauhallisuus olisivat iso plussa suomen surkealle yv:lle.

Tämä siis mun mielipiteeni. Älkää lyökö pientä ihmistä :)

--- Lainaus päättyy ---
no en minä ainakaan lyö, sillä olen ihan samaa mieltä. Barkov kakkosylivoimaan niin sais edes mahdollisuuden todistaa arvokkuutensa hyökkäyspäässä. ja kun ei Barkov mikään puolustuspään ihme ole niin ei sitä erikoistilanneaikaa tule sieltäkään. vähän menee taidot hukkaan tuossa roolissa.
toinen asia minkä korjaisin yv:ssä olisi se, että Pulkkinen viivaan. Suomen pakit ei mitään loistavia ole (näkyi hyvin eilen) ja pakin paikalla Pulkkinen vois paukutella one timer - lämäreitä mielin määrin.

luddet:
Barkovin mietteitä maajoukkuepeleistä.
http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/junnujen-junnuelamani-paras-kokemus/art-1288439078569.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta