Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (51/396) > >>

ViinikanBostonbruins:
Mihin ketjuun istuttaisitte Sashan kisoissa? 
Varmaan loogisin olisi se 3. ketjun keskushyäkkääjä mutta tiiä sitten mitä sillä Raipella on mielessään pään menoks

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: ViinikanBostonbruins - Joulukuu 21, 2011, 19:42:01 ---Mihin ketjuun istuttaisitte Sashan kisoissa? 

--- Lainaus päättyy ---

Ite laittaisin kentän Armia-Barkov-Salomäki.

Mulla on jotenkin sellainen kutina et jos Armia pelaa Salomäen ja Donskoin kanssa niin maalisaldo on todella huono, muodostaisin tuon siis noin ja ykkönen olisi Granlundit-Pulkkinen.

HuiHai:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Joulukuu 21, 2011, 18:47:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Joulukuu 20, 2011, 17:13:16 ---Saattaapi olla, että Sashalta kuullaan aikojen saatossa jotain legendaarisia lausahduksia. Tuntuu melkoinen vitsiniekka olevan jo nyt ;)

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/sm-liigan-teinisensaatio-on-melkoinen-huumorimies---lue-vaikka/art-1288436710954.html

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän joukkueessa aina yks kunnon huumorimies pitää olla : D Nyt kun Lehteräkään ei enään kuulla vitsejä heittämässä : D

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä kyllä. Hyvä, että joku on korvannut Jorin näillä jutuilla ;)

Keisari:
En yleensä tänne kirjota, mutta tosta isä Barkkovin kyykystä on pakko kirjottaa.

Joskus 90 luvulla kun olin ite helvetin täynnä hormooneja ja kävin silloisella atleticolla reenamassa ni otin kyykkyä samaan aikaan kun tapparan miehet oli tekemässä testejä.
Barkov tuli ottaan mun kans samalla tangolla kun oli eri sataluvulla muiden kans, sitä en tarkkaan muista paljollako otti. mutta varmasti pitkään matkaa yli 200, ja kyllä se syvällä kävi. Ite kyykkäsin niihin aikoihin sen vajaa 300, joten sarjapainot pyöri siellä 220-260 välillä ja niillä se Barkov sen kyykyn otti. Perse kävi alhaalla ja tuli ylös ihan sillai "hyppäämällä" kun kiekkoilijat yleensäkkin.
En tie oliko meillä samat lääkkeet ;)

Ja ei siinä selkä eikä mikään muukaan mee kun mies on kunnossa.

taappara:
Eli nyt harjoitusottelussa Slovakiaa vastaan Sasha antoi ensimmäisen syöttönsä, ja avasi näin pistetilinsä ennen MM-kisoja! Hyvä SB!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta