Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (48/396) > >>

TBK:

--- Lainaus käyttäjältä: tukkajukka2012 - Joulukuu 19, 2011, 07:58:15 ---Aika herkkänahkasta porukkaa täällä.

On se kumma että tietyt asiat on sellasia mistä ei saa vääntää huumoria,eikä muutenkaan kommentoida.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo edellinen ei kyllä ollu huumoria. Se oli erittäin mautonta solvaamista sellaisilla syillä, mitkä ei liity itse valmentamiseen mitenkään. Aivan kuin invaliditeetti tekisi vähälahjaisemmaksi. Näinhän se suinkaan ei ole.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Joulukuu 18, 2011, 18:25:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Joulukuu 17, 2011, 23:59:35 ---Kaikki kunnia Hirvoselle mutta jos invalidi vastaa SM-liigajoukkueen reeneistä niin ... tuota tuota ... mää oon varmaan joku natsi tms. enkä saisi puhua tällaisia.

--- Lainaus päättyy ---
Typerä sää ainakin oot.
--- Lainaus päättyy ---

Allekirjoitan. Olen aina todennut itsestäni, että "vian ei tarvitse olla suuri, jos se on päässä". Minä olen se todellinen invalidi.


--- Lainaus käyttäjältä: tukkajukka2012 - Joulukuu 19, 2011, 07:58:15 ---Eiköhän tolla rofeetallakin ollu pilke silmäkulmassa tota kirjottaessaan. Tai sitte jos toi kankaantaka on siellä nokialla,ni on saattanu hörppiä liikaa hanasta paskaa sillon aikoinaan?
--- Lainaus päättyy ---

Pilkettä joo, totta kai, mutta ensisijaisesti osoitus huonosta mausta. Ja Nokian vettäkin on tullut juotua, totta sekin, perkele.

Pahoittelut vielä kerran kaikille palstalaisille, olin todella typerä, hävettää, ja tämän tarkoitan kaikella vakavuudella, vaikka usein "kieli poskessa" kirjoitankin, kuten kaikki jo tietävätkin. Mahdollisen kirjoituskiellon otan vastaan ilomielin ja jos muutkin moderaattorit kuin Romppa on sitä mieltä, että kirjoitus oli anteeksiantamaton pohjanoteeraus, niin poistan tunnukseni kokonaan ja lopullisesti.

Koska tämä on Alexander Juniorin ketju, niin nostanpa tämän IL:n haastattelun tähän, ettei mene ihan kokonaan OFF-topiciksi.

Rouhija:
Toivottavasti Juniorilla pysyy jalat maassa kaiken tän mediahässäkän keskellä. Onneksi on isä Barkov antamassa piiskaa, jos sikseen tulee.
Toivotaan myös, että saa kisoissakin näyttää kaikille minkälainen pelimies on tulossa Tampereelta.

Offtopic:
Eiköhän unohdeta Kankaantaan profeetan hieman mauton kommentti ja keskitytään olennaiseen.
Mies kuitenkin 95%:sesti antaa paljon lisäarvoa tällekin palstalle hyvine kirjoituksineen. Köyhää olisi jos hän ei tänne kirjoittelisi. Rapatessa roiskuu..

HuiHai:
Ei ainakaan vielä ole Sasha vaikuttanut siltä, ettei jalat pysyisi maassa. Ja toivottavasti asia pysyykin näin.
Ja kuten Rouhija jo totesi, isä pistää varmasti ruotuun, jos jotain huomaa ;)

Green Hill:

--- Lainaus käyttäjältä: tukkajukka2012 - Joulukuu 19, 2011, 07:58:15 ---Päähän ei nouse,siitä pitää huolen kovakuntoinen isä! Joka muuten on tietyissä asioissa ihan reenaamattakin kovemmassa kunnossa kun
noi nyky ripakintut,mitä liigassa pelaa. Otti kuitenkin aikoinaa SYVÄkyykkyä lähes 300 kilolla! Mitä ei tee yksikään nykykiekkoilija.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä tulos,jos pitää paikkansa.Se on ihan ymmärrettävää ettei moni sitä tee,koska syväkyykyssä alimmassa asennossa ovat reisiluu ja sääriluu ilman tukea,ja kaiken lisäksi siinä kärsii selkä myös.Paikat paukkuu nätisti ajan saatossa.

Sashaa tulee kyllä seurattua,kun kisat alkavat.Poika pääsee pelaamaan viä monet kisat kun ikääkin on vasta 16 :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta