Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (46/396) > >>

coly:
Luin kans tuon eilen niin tarkoittiko Isä-Barkov että olisi kahden viikon treenilllä samassa kunnossa kuin nykyinen liigamiehistö? :D

HuiHai:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 17, 2011, 13:19:24 ---Luin kans tuon eilen niin tarkoittiko Isä-Barkov että olisi kahden viikon treenilllä samassa kunnossa kuin nykyinen liigamiehistö? :D

--- Lainaus päättyy ---

Näin minä asian tajusin. Mielenkiintoista..  ;D

miolta:
Hah,mitenkäs se menikään se hehkutus ennennäkemättömän kovasta kesätreenistä?!?

Tupe:

--- Lainaus käyttäjältä: miolta - Joulukuu 17, 2011, 22:43:45 ---Hah,mitenkäs se menikään se hehkutus ennennäkemättömän kovasta kesätreenistä?!?

--- Lainaus päättyy ---
kyllä, eikös joukkueesta ollut tarkoitus hioa "nopea ja ketterä"  ???  ;D

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Tupe - Joulukuu 17, 2011, 22:57:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: miolta - Joulukuu 17, 2011, 22:43:45 ---Hah,mitenkäs se menikään se hehkutus ennennäkemättömän kovasta kesätreenistä?!?

--- Lainaus päättyy ---
kyllä, eikös joukkueesta ollut tarkoitus hioa "nopea ja ketterä"  ???  ;D
--- Lainaus päättyy ---

Samaa mietin kun mun ikänen Barkov Sr sanoo (tietenkin puolileikillään muta silti) olevansa kahdessa viikossa samassa kunnossa. Eipä olisi sanonut, jos joukkue olisi siinä kunnossa mitä Rautakorvan aikainen joukkue oli. Oikeastaan tätä "uutista" ei olis pitänyt olla vaikeatakaan arvata. Kaikki kunnia Hirvoselle mutta jos invalidi vastaa SM-liigajoukkueen reeneistä niin ... tuota tuota ... mää oon varmaan joku natsi tms. enkä saisi puhua tällaisia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta