Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (41/396) > >>

taakka:
Eiköhän kehittyvälle pelaajalle tärkeintä ole peliaika ja vastuu. Sehän on kuitenkin fakta että pelaaminhan se kehittää. Tiettyyn pisteeseen voi itsensä treenata mutta jos ei peliaikaa heru niin huipulle nouseminen ei ole kovin helppoa. Tuntuisi hullulta että Barkovin kaltainen nouseva tähti tunkisi itsensä Jokereihin pelaamaan jämäminuutteja kun Tapparassa on tarjolla vastuullinen rooli ja hyvät olosuhteet kehittyä. Paljon peliaikaa, ylivoimaa, alivoimaa, huippuvalmentaja yms.

Hieman OT. Mitenkähän Lehterän ura olisi edennyt jos olisi jäänyt Jokereihin pyörimään? Sitä sopii miettiä.

Green Hill:
Ei siinä mun mielestä mitään keklun suhteita tarvita että pääsisi änäriin.Kyllä noin taitava ja lupaava kiekkoilija löytää tiensä isompiin ympyröihin ilman mitään välikäsiä.
Toisin se olisi jollain muilla kuin Barkovilla.

Tapparaan on tulossa hyvä valmennus ja peliaikaa ihan riittävästi lisää kehittymiseen.Tuolla jokerikortilla voisi olla ikävä kääntöpuoli kun ei ole tutut ympyrät.

Hende:

--- Lainaus käyttäjältä: Green Hill - Joulukuu 06, 2011, 18:16:47 ---Ei siinä mun mielestä mitään keklun suhteita tarvita että pääsisi änäriin.Kyllä noin taitava ja lupaava kiekkoilija löytää tiensä isompiin ympyröihin ilman mitään välikäsiä.
Toisin se olisi jollain muilla kuin Barkovilla.

Tapparaan on tulossa hyvä valmennus ja peliaikaa ihan riittävästi lisää kehittymiseen.Tuolla jokerikortilla voisi olla ikävä kääntöpuoli kun ei ole tutut ympyrät.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä on juuri se pointti mitä olen yrittänyt tuskaisesti kertoa. Olen itsekin huomannut, että muuan Barkov pääsee vielä pitkälle.  ;)
Ei tarvi olla edes johtava analyytikko huomatakseen tämän.

Miksa:
Juu, vaikka Kekäläinen on Suomen mittapuulla kova tekijä ja Jokerit varmasti rikas organisaatio, niin kummallista pirun maalaamista seinälle täällä harrastetaan. Barkov ei todellakaan mene Jokereihin rahan, valmennuksen ,suhteiden tai minkään muunkaan perässä. Tuskinpa se Kekäläinenkään siltojaan pelaajiin polttaa jos nämä kieltäytyvät tarjouksista. Tappara on kehittymisen kannalta Barkoville mitä otollisin kasvualusta. Tulevia joukkueita jopa todennäköisesti kasataan Barkov mielessä pitäen, miksi lähteä organisaatiosta jossa saa kantaa enemmän kuin tarpeeksi vastuuta.
Tapparalla menee nyt(taas) huonosti,valmentajien kanssa on sählätty---->joukkueen kasaaminen on ryssitty, mutta nämä asiat on tiedostettu kissanmaalla(vihdoinkin) ja tulevaisuuteen on panostettu aivan eritavalla kuin muutamaan viimevuoteen. Vaikka Tappara on mielestänne paska seura, organisaatio tai yritys niin isä Barkov tod.näk. ymmärtää pitää poikansa paikassa jossa junioria kohdellaan seuran keihäänkärkenä. Junior tulee pääsemään maailmalle silloin kun itse haluaa koska niin poikkeuksellisesta pelaajasta on kyse.
Tätä ei kukaan täällä ole kieltänyt,mutta alkoi ärsyttään tämä Jokerien/Kekäläisen nostaminen asemaan jossa Jarmo valkkaa ensin ja muu Suomi kerää jämät.
Toivottavasti Tappara alkaa pian voittaan niin loppuis tää kaikkien asioiden inhorealisointi. Eli rahalla saa kaiken.......KAIKEN.

tapsa34:
Aleksanteri suurella on jo oma kausikortti!  ;D Ei kovin monella 16 vuotiaalla pojalla ole nimeään kantavaa kausaria myynnissä. ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta