Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (21/396) > >>

SPL:

--- Lainaus käyttäjältä: karsson - Lokakuu 13, 2011, 20:50:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarzo - Lokakuu 13, 2011, 20:21:14 ---Olipa hyvä juttu Juniorista Urheiluruudussa... Lopussa oli kyllä nauru lähellä, kun Sasha Jr. lähti pihasta mopoautolla. Mahtaa olla tuon kokoisen kaverin ergonomia tiukilla mahtua penkin ja ratin väliin. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Heh..itsekin katsoin, että milläs autolla Sasha Jr. lähtee...mikä pikku auto? Ai niin, eihän tuon ikäisellä kaverilla tietenkään vielä ajokorttia ole  :D

--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se pirssi vaihdu pian hopeiseen versioon. Toivottavati Ojanen ei tyrkytä saabismia eteenpäin.

Andy:

--- Lainaus käyttäjältä: Podolski - Lokakuu 13, 2011, 20:41:50 ---Mikähän kausikortti Barkovilla on noihin IS-tähtiin. Tänäänkin kaks tähtee vaikka ei oikeestaan mitään erikoista esittänyt. Kakkossyöttö ja yks hyvä riisto.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä Barkov muutenkin oli hyvä ja sai pelata myös ratkaisuhetket. Tenutelle olisi myös tähtiä voinut jakaa.

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: Podolski - Lokakuu 13, 2011, 20:41:50 ---Mikähän kausikortti Barkovilla on noihin IS-tähtiin. Tänäänkin kaks tähtee vaikka ei oikeestaan mitään erikoista esittänyt. Kakkossyöttö ja yks hyvä riisto.

--- Lainaus päättyy ---

Aijjaijj podolski kun oot hukassa, mun mielestä Barkov jr anto just sen ratkasevan syötön siihen ekaan maaliin.. Tiiä sitte jos sulla on jotain junioria vastaan? Ihan mielenkiinnosta saakohan Barkov jr minkälaista palkkaa? :D

Podolski:
Ei todellakaan ole mitään junioria vastaan, päinvastoin Barkov on yks lemppareista. Kaverin kanssa kyllä katsottiin että Strömberg olis sen ratkasevan syötön antanu mutta pahoittelen jos olen väärässä.

tomppa94:

--- Lainaus ---
Aijjaijj podolski kun oot hukassa, mun mielestä Barkov jr anto just sen ratkasevan syötön siihen ekaan maaliin.. Tiiä sitte jos sulla on jotain junioria vastaan? Ihan mielenkiinnosta saakohan Barkov jr minkälaista palkkaa? :D

--- Lainaus päättyy ---

luulisin hintaluokaa kaudelta joku 10 000e???? onko kaukana?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta