Kirjoittaja Aihe: Antti Erkinjuntti  (Luettu 269712 kertaa)

Porkkana

  • Vieras
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #660 : Marraskuu 02, 2013, 15:34:37 »
Itseäni huvittaa kyllä se ettei suurin osa porukasta tiedä täällä muuta kuin se mitä tilastot näyttää. Siinä on ainoat argumentit.

 ;D kertoo kaveri joka jokaisen pelin aikaan roikkuu keskustelupalstalla, ei tarvi kun katsoo viestihistoriaa.  :o

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #661 : Marraskuu 02, 2013, 16:15:43 »
Itseäni huvittaa kyllä se ettei suurin osa porukasta tiedä täällä muuta kuin se mitä tilastot näyttää. Siinä on ainoat argumentit.

 ;D kertoo kaveri joka jokaisen pelin aikaan roikkuu keskustelupalstalla, ei tarvi kun katsoo viestihistoriaa.  :o

Hienon kortin vedit esiin :D Kaikilla kun ei tosiaan ole mahdollisuutta käydä katsomassa pelejä paikan päällä. Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää? Ja muualta katsellessa on mahdollista käydä täällä palstallakin samalla.

Poissa trasat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #662 : Marraskuu 02, 2013, 16:35:33 »
Kuinka moni jaksaa käydä katselemassa jotain taituria tai kahta, jos tulee turpaan joka kerta tai joka toinen.
Kansa janoaa voittoja ja ne antavat kiiman tulla uudestaan ja uudestaan.
Nyt tulee jo alkukaudella voittoja toinen toisensa perään, mutta aina on niitä, joiden mielestä pitäisi voittaa "kauniimmin" tai taitavammin.

Porkkana

  • Vieras
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #663 : Marraskuu 02, 2013, 16:36:25 »
Itseäni huvittaa kyllä se ettei suurin osa porukasta tiedä täällä muuta kuin se mitä tilastot näyttää. Siinä on ainoat argumentit.

 ;D kertoo kaveri joka jokaisen pelin aikaan roikkuu keskustelupalstalla, ei tarvi kun katsoo viestihistoriaa.  :o

Hienon kortin vedit esiin :D Kaikilla kun ei tosiaan ole mahdollisuutta käydä katsomassa pelejä paikan päällä. Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää? Ja muualta katsellessa on mahdollista käydä täällä palstallakin samalla.

Niin, ihan Sama kortti se on kun väittää että katselen vain tilastoja. En kyllä käsitä miten joku voi väittää että EJ on ollu tällä kaudella hyvä. En sitten millään. Jos kaveri on hankittu tekemään tuhoa hyökkäyspäähän ja vetelee pakkien tehoilla niin ei vain voi olla hyvä. Joo kyllähän se kurvailee kivasti laidoissa, joskus jopa hankkii jäähynkin, mutta EJ on hankittu tehoja tekemään. Pelannut käytännössä puolet ylivoimista välillä ampuen ekaa pakkia jalkaan josta läpiajoja vastustajalle.  EJ ei ole lähelläkään yhtä hyvä kuin oli viimekauden lopussa. EJ:tä vaivaa sama kuin nemoa, ilman kunnon kaveria ei hyökkäyspäähän mitään apua tehollisesti nykyään. Mutta Joo, vedetään vaan koko kausi EJ:lle 20min peliaikaa ja kaikki ylivoimat, voi tulla ikävä kausi. Minusta EJ ei kuulu sen enempää kokoonpanoon kuin Haapala tai Puistolakaan. Tällä hetkellä jokaisen noista edellämainituista tilanne on se että Tappara ei häviäisi mitään vaikka Mäkinen tai Conolly korvaisi heistä jonkun. Hienosti kurvailee Joo...
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2013, 16:51:36 kirjoittanut Porkkana »

Poissa Tapparan näköinen mies

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 887
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #664 : Marraskuu 02, 2013, 17:15:31 »
EJ ei ole lähelläkään yhtä hyvä kuin oli viimekauden lopussa.

Ai se on kuitenkin joskus ollut hyvä? Näitä viestejä lukiessa kun tulee välillä tunne, että kyseessä olisi Tapparan turhin pelaaja sitten Dylan Gyorin...

Porkkana

  • Vieras
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #665 : Marraskuu 02, 2013, 17:27:22 »
EJ ei ole lähelläkään yhtä hyvä kuin oli viimekauden lopussa.

Ai se on kuitenkin joskus ollut hyvä? Näitä viestejä lukiessa kun tulee välillä tunne, että kyseessä olisi Tapparan turhin pelaaja sitten Dylan Gyorin...

Niinhän minä olen sanonut, tällä hetkellä ei mahdu kahteen ekaan kenttään, muualla ei käyttöä joten ihan sama vaikka Lekiin pistettäisiin. Ehkä tuo ero tulee juurikin siitä että kaikki ajattelevat että se oli joskus hyvä, mutta niin oli Wayne Gretzkykin joskus, mutta tuskin mahtuisi enään kokoonpanoon ammattilaisjoukkueissa.

Poissa Ioni

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 833
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #666 : Marraskuu 02, 2013, 21:24:16 »
EJ ei ole lähelläkään yhtä hyvä kuin oli viimekauden lopussa.

Ai se on kuitenkin joskus ollut hyvä? Näitä viestejä lukiessa kun tulee välillä tunne, että kyseessä olisi Tapparan turhin pelaaja sitten Dylan Gyorin...

Niinhän minä olen sanonut, tällä hetkellä ei mahdu kahteen ekaan kenttään, muualla ei käyttöä joten ihan sama vaikka Lekiin pistettäisiin. Ehkä tuo ero tulee juurikin siitä että kaikki ajattelevat että se oli joskus hyvä, mutta niin oli Wayne Gretzkykin joskus, mutta tuskin mahtuisi enään kokoonpanoon ammattilaisjoukkueissa.

Miks mä muistelen, että Juntti pelas TPS:n mestaruuskaudella huikeat pudotuspelit pelaten nimenomaan neloskentässä? Jos muistan oikein, niin Porkkanan selittelyiltä putoo pohja ja tämä "väittely" on tässä. Jos taas muista väärin, niin oikeestaan ihan sama mulle :D

Eiliseen palatakseni, niin olihan se nyt oikeasti hemmetinmoinen tason nosto edelliseen ihan koko jengiltä!

Porkkana

  • Vieras
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #667 : Marraskuu 02, 2013, 21:37:51 »
Miks mä muistelen, että Juntti pelas TPS:n mestaruuskaudella huikeat pudotuspelit pelaten nimenomaan neloskentässä? Jos muistan oikein, niin Porkkanan selittelyiltä putoo pohja ja tämä "väittely" on tässä. Jos taas muista väärin, niin oikeestaan ihan sama mulle :D

Eiliseen palatakseni, niin olihan se nyt oikeasti hemmetinmoinen tason nosto edelliseen ihan koko jengiltä!

Heh, ensin mulle sanotaan että älä kato pelkkiä tilastoja, sitten seuraavaksi joku muistelee jotain 4 - vuotta sitten tapahtuneita. En tiedä pelasiko silloin nelosessa mutta ainakaan nykypäivänä ei osaa puolustaa. Katselen sitä mitä EJ tekee nyt. Samallahan jos muisteleen ruvetaan niin hankitaan vaikka ex-maalitykki Makkonen. Muistan silloin vuosia sitten kun voitti maalipörssin  ;D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2013, 21:45:29 kirjoittanut Porkkana »

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #668 : Marraskuu 03, 2013, 01:19:52 »
Pelkästään se, että EJ tuo varmasti kiekon ylös omalta alueelta hyökkäysaluuen kulmaan 89% yrityksistään puolustaa pelipaikkaa. Tällä kaudella tuo kiekon ja antaa omilleen. Hieno mies vaikka maaleja vvoisitehdä enemmän. Kiekollisena saa aikaan meille ylivoimaa.

Poissa Varjobaari

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 680
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #669 : Marraskuu 03, 2013, 15:37:17 »
Miks mä muistelen, että Juntti pelas TPS:n mestaruuskaudella huikeat pudotuspelit pelaten nimenomaan neloskentässä? Jos muistan oikein, niin Porkkanan selittelyiltä putoo pohja ja tämä "väittely" on tässä. Jos taas muista väärin, niin oikeestaan ihan sama mulle :D

Eiliseen palatakseni, niin olihan se nyt oikeasti hemmetinmoinen tason nosto edelliseen ihan koko jengiltä!

Heh, ensin mulle sanotaan että älä kato pelkkiä tilastoja, sitten seuraavaksi joku muistelee jotain 4 - vuotta sitten tapahtuneita. En tiedä pelasiko silloin nelosessa mutta ainakaan nykypäivänä ei osaa puolustaa. Katselen sitä mitä EJ tekee nyt. Samallahan jos muisteleen ruvetaan niin hankitaan vaikka ex-maalitykki Makkonen. Muistan silloin vuosia sitten kun voitti maalipörssin  ;D

Nyt on kyllä pakko myöntää etten ollenkaan pysty seuraamaan käyttäjän Porkkana logiikkaa. Mikäli olen oikein ymmärtänyt EJ ei kelpaa 1/2 ketjuun koska ei saa mitään hyökkäyksessä aikaan, kun taas alempiin ketjuihin ei ole asiaan koska puolustuspeli ei toimi. Mikähän taika siinä ketjun numerossa oikein on? Mikäli pelaat 3/4 ketjussa pisteitä ei voi/saa tehdä vaan pitää peruutella koko ajan? Eihän sitä saata arvata sopivatko Plihalin ja EJ kemiat erittäin hyvin yhteen jos ei kokeilla. Kuulostaa täysin absurdilta ajatukselta EJ:n paikka 1/2 kentässä ilman vaihtoehtoa.
"My motto: Fuck Hope!" - George Carlin

Poissa Eki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 533
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #670 : Marraskuu 12, 2013, 20:51:01 »
Tämän kaverin viimeistely alkaa oleen jo vähä liiankin surkuhupaisaa...

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #671 : Marraskuu 12, 2013, 20:54:25 »
Junttihan on ollut sen jonkun silmäleikkauksia tekevän firman mainoksissa. Mitenköhän leikkaus mahtoi onnistua ,jos semmonen on herralle nyt edes tehty ? Kummallisesti viime kaudesta alkaen maalinteko ollut täyttä tuskaa. Muuten kyllä tänään ihan hyvä peli ,mutta se viimeistely...

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #672 : Marraskuu 12, 2013, 21:07:26 »
Sitten kun EJ osuu niin maali hylätään. Sääliksi käy

Poissa Eki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 533
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #673 : Marraskuu 12, 2013, 21:14:21 »
Niin jos laittais edes joka toisesta sisään mistä muut laittais olis ykköshyökkääjämme.. Rakentaa peliä hyvin ja maalintekijän tavalla myös hakeutuu paikkoihin...

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #674 : Marraskuu 12, 2013, 21:15:36 »
Heh...että femtolasik olis sumentanu tähtäyksen. Kyllä se hetken aikaa vaikuttaa mailapeleissä tekemiseen jos leikkauksella näkökykyyn vaikutetaan. Mutta jos joskus viimekaudella operoitu niin ei kuitenkaan niin pitkään, kyllä nämä päivittäin kiekkoilevat parissa päivässä mukautuuvat. Paitsi jos sokeaksi leikkasivat.
Toi viimeistely on vaan semmonen että ei ainaakaan parane ellei pelien lämmöillä ja reeneissä jokainen veto ole huolella tehty, ei parane vaan sutaista maalia päin. Mutta kyllä se vielä rupee osumaankin sinne verkon perukoille.