Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Lokakuu 02, 2011, 14:52:56Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Lokakuu 02, 2011, 14:30:43Lainaus käyttäjältä: Mazza - Lokakuu 02, 2011, 12:19:37Erkinjuntti näytti olevan aika pihalla Varakkaan sääntöjen rajamailla olleen taklauksen jälkeen, joten pelikunto lienee arvoitus.Niin, mun mielestä kirkkaasti ylikin. Eikös Mäntylä saanut edellis kaudella 2-3 peliä vastaavasta. Syynä päähän kohdistunut takalus kun vastustajan pää sattui osumaan olkapäähän. Varakkaan penaltia odotellessa...Osuko taklaus muka päähän? Pystyykö näkemään mistään uudestaan?http://www.nelonenpro.fi/j%C3%A4%C3%A4kiekko/sm-liiga/video/klippi-198878 Tuosta
Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Lokakuu 02, 2011, 14:30:43Lainaus käyttäjältä: Mazza - Lokakuu 02, 2011, 12:19:37Erkinjuntti näytti olevan aika pihalla Varakkaan sääntöjen rajamailla olleen taklauksen jälkeen, joten pelikunto lienee arvoitus.Niin, mun mielestä kirkkaasti ylikin. Eikös Mäntylä saanut edellis kaudella 2-3 peliä vastaavasta. Syynä päähän kohdistunut takalus kun vastustajan pää sattui osumaan olkapäähän. Varakkaan penaltia odotellessa...Osuko taklaus muka päähän? Pystyykö näkemään mistään uudestaan?
Lainaus käyttäjältä: Mazza - Lokakuu 02, 2011, 12:19:37Erkinjuntti näytti olevan aika pihalla Varakkaan sääntöjen rajamailla olleen taklauksen jälkeen, joten pelikunto lienee arvoitus.Niin, mun mielestä kirkkaasti ylikin. Eikös Mäntylä saanut edellis kaudella 2-3 peliä vastaavasta. Syynä päähän kohdistunut takalus kun vastustajan pää sattui osumaan olkapäähän. Varakkaan penaltia odotellessa...
Erkinjuntti näytti olevan aika pihalla Varakkaan sääntöjen rajamailla olleen taklauksen jälkeen, joten pelikunto lienee arvoitus.
Lainaus käyttäjältä: Remulus - Lokakuu 02, 2011, 14:57:21Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Lokakuu 02, 2011, 14:52:56Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Lokakuu 02, 2011, 14:30:43Lainaus käyttäjältä: Mazza - Lokakuu 02, 2011, 12:19:37Erkinjuntti näytti olevan aika pihalla Varakkaan sääntöjen rajamailla olleen taklauksen jälkeen, joten pelikunto lienee arvoitus.Niin, mun mielestä kirkkaasti ylikin. Eikös Mäntylä saanut edellis kaudella 2-3 peliä vastaavasta. Syynä päähän kohdistunut takalus kun vastustajan pää sattui osumaan olkapäähän. Varakkaan penaltia odotellessa...Osuko taklaus muka päähän? Pystyykö näkemään mistään uudestaan?http://www.nelonenpro.fi/j%C3%A4%C3%A4kiekko/sm-liiga/video/klippi-198878 TuostaKiitän ja kumarran.Ei taklaus minun mielestä suoranaisesti päähän osu..
Kyllä menee täysin naurettavaksi, jos tällaisista taklauksista alkaisi jäähyjä ja pelikieltoja tulla. Hieno taklaus kaikin puolin, vaikka omaan äijään osuikin.
Tietääkö joku jo että pelaako huomenna? jos ei niin onse kumma että ei oo mitään ilmotettu esim aivotarähdyksestä eise loppujenlopuks niin kauheen paha taklaus ollut.
Barkov on Tapparan mies. Ei tule lähtemään Jokereihin. Ja tän voi ottaa talteen
Ei ole kyse aivotährähdyksestä Juntti itse kommentoi silloin,että vähän on leuka kipee,ei muuta,kyllä nyt on kyse jostain ihan muusta,kuin loukkaantumisesta
Pentikäisen Atte jututti Junttia joka itse kommentoi ,että vähän on leuka kipee,ei muuta