Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Tappara Fan Club

<< < (17/41) > >>

kuravelli:
Noniin Zarkko. Minäkin olen yksityishenkilö. En kuulu SO:n johtoon, en ole puhunut heidän kanssaan aiheesta, joten kenenkään on sitä porukkaa turha tuomita näistä.

Siitä kyselystä rupesin tänään huolestuun enemmän, koska porukka on siirtynyt tohon kyllä-vastausvaihtoehtoon. Joo, ymmärrän tehdään niinkun enemmistö haluaa, mutta se ei tunnelmaa edistä.

Sitten, en todellakaan syytä sinua, enkä ketään muutakaan siitä, että olet hiljaa peleissä, yhtä kova fani varmasti olet kun minä. Toivoisin kuitenkin, että siellä olisi joku, joka edustaa myös ääneenkannustajan näkökulmaa. Jokaselle kannattajatyypille edustaja. Internet-seuraajalle, huutajalle, hiljempaa kannustavalle jne.

Ja onhan teitä nähty huutamassa. Esim. Porissa yksi puuhamies yritti saada metelin aikaiseksi megafonin kanssa. Sitä mä kaipaisin.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Syyskuu 30, 2013, 17:01:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: zarkko - Syyskuu 30, 2013, 16:40:39 ---...

--- Lainaus päättyy ---

Tämä mentaliteetti on se ongelman ydin. Paljon jengiä jota ei kiinnosta paskan vertaa millainen tunnelma hallissa on.

--- Lainaus päättyy ---

Siitäkin huolimatta se ei tee sinusta yhtään sen parempaa fania kuin näistä paskan vertaakaan-jengistä. Olen täysin samaa mieltä kanssasi tuosta mentaliteettiongelmasta, sitä on sinullakin.

Pointti voisi olla siinä, että nämä puuhamiehet SO:sta ja muista faniryhmistä istuisivat saman pöydän ääreen ja koittaisivat löytää sen yhteisen sävelen. Se ei välttämättä onnistu ensimmäisellä tai toisella kertaa mutta eipä mikään onnistukaan jos ei olla valmiita tekemään kompromissejä puolin ja toisin.

Jos homma ei onnistu ilman vetäjää (ryhmässä) niin valitkaa sellainen jolla on intoa ja näkemystä. Ja ottakaa sellainen joka huomioi jokaisen jolla on jokin idea. Äänestäkää ideoista mutta älkää tyrmätkö suoralta kädeltä. No Ok, Tami Tapparan valmennukseen-addressi voidaan tyrmätä samantien mutta kuitenkin.

Tuosta fanijutusta tulee hyvä siinä vaiheessa kun nämä "rajat" häviävät eri ryhmien keskeltä. Ja sitten nämä typeryydet joissa yks huutaa C-katsomosta "Miksei SO:t huudat?" voisitte asianosaiset lopettaa samantien. Aivan helvetin typerää tuommoinen.

Sen mitä ite olen tuolta nelosriviltä kattellu ja kuunnellu niin SO:n porukka on hyvä alku. Ääntä on jo ja ideat ovat edenneet lauluiksi ja huudoiksi. Nyt vain pitäisi saada sitä porukkaa sitoutumaan ja tulemaan mukaan toimintaan.

Ja aina kannattaa yrittää saada TFC jotenkin mukaan. Siellä on kivoja ihmisiä.

gatecrasher:
Itse toivon vain halliin ääntä ja kannustusta. Kaipailen tuollaista Jokereiden Eteläpäädyn tai Lukon kannattajakatsomon kaltaista meininkiä. Se vain harmittaa ettei TFC ole ollut kehittämässä kannattajakulttuuria Tapparan otteluiden osalta tähän suuntaan. Sitä en sitten tiedä olisiko tuollaiselle isommalle seisomakatsomolle edes kysyntää. "Isompia" kysymyksiä sitten on miksi otteluiden tunnelma latistunut vuosi vuodelta ja on tällä hetkellä kiistatta surkeinta koko liigassa, vaikka SO onkin yrittänyt pienellä joukolla saada ääntä halliin. Myös Tamhockey Oy:n toimistolla voidaan katsoa peiliin ja kysyä: onko oma toiminta edes välttävästi riittävän kannattajalähtöistä?

Ja itse siis istun C1:ssa pääosin hiljaa, maaleille kyllä huudan ja samoin lähden mukaan taputuksiin. Kukin siis kannattaa parhaaksi katsomallaan tavallaan.

zarkko:
Juu tiedän mitä pelaajat ovat asiasta mieltä, itsekin tykkään et meteliä ja kaikkee on, mut en kuitenkaan nää mitään järkeä siinä että ihmiset haukkuu C3:stä yms ku on hiljasta, kukin saa oikeesti tehä mitä tykkää katsomossa.
Se on fakta et hyvät fiilikset ruokkii eteenpäin ja sitämyötä halliin tulee porukkaa.

Kannatan SOosoo ryhmää kyllä ja pidän vallan paljon heidän touhustaan, oon koittanu jonkunverran heidän eteen tehdä hommia, ikävä kyllä siinä tuli vähä nokilleen. No, mut kuitenkin, se et siä huudetaan sitä omaa ryhmää, on asia jota en käsitä..  Lauluja sun muita on kyl hyvä olla, ja kaikenmoisia juttuja, mut sellasta mihkä ihan perusjampat haluaa tulla mukaan.

Tiedän, että C3 ryhmän/halukkaiden siirtymisen eteen on tehty erinäisiä toimenpiteitä, mutta se että tilanne on tämä, siihen en osaa vastata. Soittakaa vaikka toimistolle ja kysykää, uskon et ne tietää.

Ja tosiaan tuo juttu et on fanien välissä jotkut rajat, on kans aivan käsittämätöntä, osasyy siihen on mielestäni eri sukupolvet, kaikilla vähän omat näkemyksensä, osasyy on se että huudetaan omaa ryhmää, sen tiän et se nyt ei vaan kiinnosta muita ihmisiä jos he ovat tulleet katsomaan Tapparan edesottamuksia.  Sekä yksi syy on mielestäni se, että haukutaan että C3 on tuulipuku tms kansaa, ja vastaavaa toistepäin. Helppo siinä lähtee luomaan yhteyttä.

Oli nyt miten hyvänsä, ni oma pointtini on se, että
 - Kyllä, idea hyvä kaikki halukkaat saada C1:seen
 - Kyllä, Hallissa mukavampi olla kun on hyvä tunnelma
 - Kyllä, kukin saa hallissa tehä just silleen miten parhaaks näkee.
 - Ei, Aivan hanurista et täällä haukutaan ku toi ei tee sitä ja toi ei tee tätä, ja on ku kirkossa, jokkut voi tykätä kirkkomeininkistä, ja haluavat käydä hallissa, jokkut tykkää huutaa hallilla ja mesota yms.
 - Ei, Jos esim. SOosoo, haluaa immeisiä mukaan lauluihinsa ja juttuihinsa, lopettaa sen oman juttunsa mainostamisen. Se et jos ja kun he hankkivat ja tekevät kaikkia lippuja ja juttuja on hyvä homma, ja siinä hommassa kun ovat porukkana ni siinä hyvä mennä SOosoona. Meilläkin on "oma porukka" missä on muutama kaveri joiden kans ollaan kiekosta puhuttu jne, se kulkee nimellä Puliukot palveroi, Voishan sitä koittaa jonain lauluna: "Tappara kaiken voittaa voi, aina kun puliukot palveroi, Hei" jne. Tai sitten ei.
 - Ei, täällä kanavilla ette oikeesti saa mitään aikaan. Jos koette, että vika on TFC:ssä tai Tamhockeyssä, menkää heille se kertomaan, ja nimenomaan kertomaan, kehitysideana. Se saattaa auttaa.


Ja ihan viä lopuks haluan ilmottaa, et kun itse nimitän SiniOransseja SOosoo ryhmäksi, ni ei ole mitään kettuilua heille, oli vaan joksus aikanaan kun tulivat ilmi ni mielestäni tosi hauska. Mitä itse olen ymmärtänyt, ovat ihan asian hyväksyneet.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: zarkko - Syyskuu 30, 2013, 19:00:16 --- - Ei, täällä kanavilla ette oikeesti saa mitään aikaan. Jos koette, että vika on TFC:ssä tai Tamhockeyssä, menkää heille se kertomaan, ja nimenomaan kertomaan, kehitysideana. Se saattaa auttaa.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä on yritetty myös tällä keskustelufoorumilla kirjoittavien henkilöiden toimesta useaan kertaan, ainakin Kankaantaan Profeetta on ollut yhteydessä, ymmärtääkseni erittäinkin asiallisesti ja kehittävästi, tuonne toimiston suuntaan useaan kertaan. No itsekin on tullut laitettua palautetta etiäpäin. Lisää kannattaa vilkaista tuosta "Fanikatsomo" -ketjusta vaikka edellisen ja tämän kauden osalta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta