Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Tappara Fan Club

<< < (13/41) > >>

tappara_fani93:
c3:ssa on niiku se tunnelma siihen peliin iha  eri ku muissa paikoissa .. mutta se on vaan mun mieli pide et siitä tosiia voi olla montaa mieltä. :)

Kahvara:
Tappara Fan Club täyttää siis 15-vuotta, syntymäpäiviä vietetään 17.1.2009 Porissa megamatkalla Ässät-Tappara.
Kaikki mukaan matkalle ja viettämään TFC syntymäpäivä, kannustetaan Porissa lujempaa kuin koskaan
15-vuoden aikana.
250 ensimmäistä mahtuu näille synttäreille, toivottavasti saadaan täyteen koko matka.

Viinikan Alku:
Pari Fan Clubiin liittyvää kysymystä ensi kautta koskien:

1. Koska ensi kauden liittyminen alkaa uusille jäsenille, ja onko hinta tuo sama 17€? Tällä hetkellä Fan Clubin sivuilla on vielä viime kauden liittymiskaavake.

2. Mitä aikanaan tapahtui Tapparan ja Ilveksen Fan Clubien yhteiselle höntsypelille? Minulla olisi sen uudelleenjärjestämiseen mielenkiintoa ja myös ehdotuksia tapahtuman sisältöön.

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: Viinikan Alku - Kesäkuu 03, 2009, 14:51:01 ---Pari Fan Clubiin liittyvää kysymystä ensi kautta koskien:

1. Koska ensi kauden liittyminen alkaa uusille jäsenille, ja onko hinta tuo sama 17€? Tällä hetkellä Fan Clubin sivuilla on vielä viime kauden liittymiskaavake.

2. Mitä aikanaan tapahtui Tapparan ja Ilveksen Fan Clubien yhteiselle höntsypelille? Minulla olisi sen uudelleenjärjestämiseen mielenkiintoa ja myös ehdotuksia tapahtuman sisältöön.

--- Lainaus päättyy ---

Oiskohan tuo noin viikon päästä kun fanclubilla on vuosikokouksensa jossa päättävät hinnat ja jonka jälkeen alkavat lähetellä jäsenmaksulappuja. Uudet pääsee mukaan tietty sitten kanssa. Hinnoista mää oon väärä sanomaan, mutta ilmeisesti ne pysyy samana.

Toi lätkäpeli varmaan loppui vanhojen järjestäjien muihin puuhiin siirtymisen ja uusien innokkaiden järjestäjien puutteen takia. Eiköhän sellasen kokoon saisi kun kummaltakin puolelta vain löytyy vetäjät.

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Kesäkuu 03, 2009, 15:30:35 ---Toi lätkäpeli varmaan loppui vanhojen järjestäjien muihin puuhiin siirtymisen ja uusien innokkaiden järjestäjien puutteen takia. Eiköhän sellasen kokoon saisi kun kummaltakin puolelta vain löytyy vetäjät.

--- Lainaus päättyy ---
Suosittelen yhteydenottoa TFC:n toimistolle, jos intoa ko. homman järjestämiseen on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta