Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Tappara Fan Club

<< < (8/41) > >>

tapsa34:
Taitaa olla noi liput lähinnä C2:een. Mutta aina kun olen kysynyt, että saako lipulla paikan C3:een niin kassa on käynyt erikseen hakemassa lipun. Se on yleensä sitten alariveille mutta C3:een kuitenkin.

ippe:
Tulevalla kaudella taitaa C3:n alarivitkin olla täydenpiä kuin tähän asti joten saattaa "joutua ottamaan" myös D-päätyyn sen ilmaislipun. Mutta kuka lahjahevosta suuhun katsoo.

JH75:
Laitetaan tännekin varmuuden vuoksi maininta asiasta, jonka huomasin Tapparan kotisivuilta Fan Club-osiosta.

Tapparan Fan Clubille on palautunut jo jäsenmaksunsa maksaneiden "kausipaketteja", koska Posti ei ole löytänyt niille vastaanottajaa syystä tai toisesta. Ehkä kolmannesta. Itse tässä spekuloin perinteiseen tyyliin yksityishenkilönä. Lisää tietoja saanee Tapparan kotisivuilta Fan Club-osiosta tai ottamalla yhteyttä Fan Clubiin.

art:

--- Lainaus käyttäjältä: JH75 - Elokuu 10, 2006, 15:04:11 ---Tapparan Fan Clubille on palautunut jo jäsenmaksunsa maksaneiden "kausipaketteja", koska Posti ei ole löytänyt niille vastaanottajaa syystä tai toisesta. Ehkä kolmannesta. Itse tässä spekuloin perinteiseen tyyliin yksityishenkilönä. Lisää tietoja saanee Tapparan kotisivuilta Fan Club-osiosta tai ottamalla yhteyttä Fan Clubiin.

--- Lainaus päättyy ---

Tietojeni mukaan tänä vuonna olisi abduktoitu erityisesti lätkäfaneja, se voisi osaltaan selittää postin palautukset. Olen tässä kesän aikana mietiskellyt, että miksi juuri lätkäfaneja - onkohan joku perustamassa IGHL:lää. Onko pelaajiakin jo abduktoitu vai laittavatko ensin infran kuntoon. Mitäs sitten kun ne kaverit palautetaan, tulevatko valopallossa vai yksitellen, fileinä vai atomeina. Ovatko vanhentuneet vai eivät? Lihoneet? Erään teorian mukaan juuri astroidit olisivat lätkäfaneja. Jos tulevat valopallossa, niin montako: 6500, 1955, 12/15. Entä jos tuleekin 15? Onko abduktoijilla parempaa tietoa viirien oikeaoppisesta laskemisesta? Olisi se kuulkaa jännää, jos tulisikin viistoista. Joukossa saattaisi olla ruottinkielisiäkin. Mitäs niille tehtäisiin? Otetaanko fan clubiin vai piestäänkö siihen paikkaan. Ois siistii jos siä ois joku vanha mokke, nähtäisiin vanhoja polkkeita.

tapsa34:
Onkohan kellään tietoa kuinka täyteen alarivit on myyty fanikatsomoon? Nimen omaan laitaan A:n puoleiseen katsomon-osaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta