Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Tappara Fan Club

<< < (6/41) > >>

hardflip:
Liittymisen jälkeen fan-club paketti (tai kirjekuorellinen tavaraa) tuli reilussa viikossa. Uskoisin, että nyt jos olet maksanut fan-club maksun kesäkuun lopussa/heinäkuun alussa niin toimisto käsittelee ne vasta lomien jälkeen. Uskoisin että elokuun ensimmäisellä viikolla luukku kolisee ja kortit/tarrat ensi kaudelle tulevat.

veka3:
No minäkin spekuloin omana ittenäni,enkä edusta mitn virallista tahoa.
Mun mielestä kaikki asiat sujuu toimistolla hyvin,kun lähtee sinne kiiretttömällä
aikataululla ja rennolla asenteella.Vaikka joskus kausikortti ei toimi,ku peliin menet(olet maksanut) sisään pääset,varmaanki kun et hermostu! On omakohtaisia kokemuksia.
Menee ehkä pikkasen OF-Top, mut täytyy kiittää Pia R,Ville H,Johanna S ja muita fan clubin vetohemmoja
mukavista pelireissuista ja tapahtumista! KIITOS!

JH75:
Kaivetaan nyt otsikko taas esille. Eilen postilaatikossa odotti iloinen yllätys. Tapparan Fan Clubilta oli tullut kirje, jossa tämä tuttu kauden aloituspaketti: kausitarra jäsenkorttiin, etulista, ottelulippu ja pieni lahja. Tämän vuoden lahja oli muuten ainakin minulle erittäin hyödyllinen ja mieleinen. Tiesin kyllä odottaa ripeää toimintaa, kun toimisto on taas auki. Näin nopeaa palvelua en kuitenkaan odottanut. Minähän ehdin tässä vielä hukata kausitarrani ennen kauden alkua. Ei, sitä tarraa ei voi heti liimata siihen korttiin. Yritän illalla muistaa asian. Tai ehkä järjestän viikonloppuna Tapparan Fan Clubin jäsenkortin kausitarran liimaamistapahtuman. Perjantaina aloitellaan GSC:ssa ja sunnuntaina lopetellaan samassa paikassa.

Kiitoksia Tapparan Fan Clubille! :)

Rixa:
Noniin, kiitoksia mainiosta tarjouksesta sekä siitä että nykyiset työvuorot mahdollistavat sen. Otin ensikaudella kausarin hintaan 199e :). C3 Toki ja 9 riviltä. Joten meikäläistä hallissa näkyy ensi kaudella useammin kuin viime kaudella.

tapsa34:
Eli istut mun ja vaimoni alapuolella. Niin hyvästä paikasta (9 rivi) ei kannata luopua enää koskaan. Voit sitten jättää sen lapsille perinnöksi. Voidaan huutaa sitten Tappara uuteen kukoistukseen Uraman avustuksella 14.9 alkaen taisi olla!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta