Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Tappara Fan Club

<< < (5/41) > >>

ippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Miku - Kesäkuu 22, 2006, 11:07:46 ---Ja ihan tiedoksi, että kannattaa todellakin maksaa se fan clubin lasku, vaikka joku voi kuvitella, että saa kausarin halvemmalla( onneaan voi koittaa...eihän tosi fani jätä maksamatta???).
Nämäkin kirjoitettu ihan yksityishenkilönä.

--- Lainaus päättyy ---
Mulle on joku joskus kertonu, että kausikortteja ei lähetetä ennenkuin nimi löytyy fan clubin jäsenmaksun maksaneiden listasta.

JH75:
Mä muistan maksaneeni Fan Clubin jäsenmaksun aina ennen kuin kausikortti on tullut. En ole asiaa ihmeemmin ajatellut, koska Fan Clubin jäsenmaksun olen maksanut ensimmäistä jäsenvuotta lukuunottamatta aina heinäkuun loppuun mennessä ja kausikorttia en heinä- tai elokuussa tarvitse. Mulle on riittänyt, että saan sen runkosarjan alkuun. Nythän on ollut kaksi kautta käytössä se älykortti, jonka ilmeisesti toimisto lisää hyväksyttävien korttien listalle, kun maksut on maksettu. Viime kesänä kävin vaihtamassa omani uuteen paikan vaihdon takia. Mä en sitten tälläkään kertaa edusta mitään virallista tahoa, vaan kirjoittelen ihan yksityishenkilön spekulaatioita.

tapsa34:
Itse olen aina maksanut ne samalla kertaa. Joskus lähettävät aika närpillä sen fan club laskun, että ehtii kausarin eräpäivään mennessä. Tänä vuonna ihmetytti kausarin maksettava hinta 37 e. 199-150 pleijarihyvitystä? Lähettävätkö jouluna loppulaskun vai?

Börje:
Kaksi viikkoa sitten pistin hakemuksen vetämään. Vielä ei ole kuulunut mitään. Eikä haittaa yhtään. Kuten ounastelinkin, lomalla on hiukan hankalampi tehdä töitä samaan aikaan. Sitä vaan piti kysymäni, kuinka kauan jäsenmaksun maksamisesta fan clubin jäsenkortti on käsissäni? Eipä tuollakaan mitään kiirettä ole. Ajattelin vain näin yöllisinä tunteita, että ehtiikö näin kesäaikaan nauttimaan huurteisen GSC:ssa tai käyttäämään muita fanietuja hyväkseen?

JH75:
Taas spekuloin ihan yksityishenkilönä. Itse liityin Fan Clubiin kesällä 2000, enkä enää tarkkaan muista, kuinka homma silloin meni. Mulla on mielikuva, että sen jälkeen jäsenkortti tai kortin vuositarra on tullut hyvin pian maksun suorittamisen jälkeen. Tänä kesänä niin ei tapahtunut. Maksoin jäsenmaksun juuri ennen kuin toimisto jäi lomalle ja siellä tuskin on vielä noteerattu maksuani. Eli mielestäni ihan ymmärrettävä syy. Yleensä olen maksanut jäsenmaksun lähempänä heinäkuun loppua, jolloin TFC:n toimistolla on taas päivystys. Näissä tapauksissa muistaisin jäsenkortin tulleen hyvinkin nopeasti, kuten edellä mainitsin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta