Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Tappara Fan Club

<< < (31/41) > >>

TampereenTerho:
Juu ei hitsailla, yritän vaan kaikkein räikeimpiä asia virheitä korjailla. Ja juu palauetta otetaan vastaan ja sitä voi jatkossakin lähettää.
Mut ollaan ja mennään eteenpäin!

Ansakorpi:
Täältä vanhalta (siis tosivanhalta) etäkannattajalta myös peukkua tälle hankkeelle. Meteliä halliin! TAP-PA-RA!

4_TRA:
Katsomo kokeilu 23.11 Jyp-ottelussa...
Niin no ei kait minun pitäs tähän puuttua kun en ole seisomassa sen paremmin kuin SO jäsen... no TFC kortti mulla nyt sattuu olemaan. En vaan saa oltua, tässä on viestinnällisesti semmoinen yleispätevä tapahtumaketju aluillaan joilla saa hämmennystä aikaan.
Torspo, tähän asiaan liittyen ehkä malliesimerkki huonosta viestinnästä sinulta (eli kuinka ei pidä tulla hiekkalaatikolle... :)  )
Olin ymmärtäväni ja vissiinkin... eli asioista tietämättä pitää kirjoitaa varovaisesti. Etenkin kun tämä asia on hiukan tunteita nostattava toisinaan meidän seurassa. Huomaa jo kuinka erilailla minä ymmärsin tän kokeilun, tosin minulla on vaan tämä ketju ja palsta lähtötietona.

Mainitsemasi "kun tehdään, tehdään huolella ja suunnnitellusti" on just niinku pitääkin mutta vasta seuraavassa vaiheessa. Nyt lauantain pelissä pitää vaan antaa mennä eikä rajoiteta suunnittelemalla.

Eipä tietysti omalta kohdaltani ole oikeutusta oikeen huudella kun en ole mitenkään osallinen kokeiluun eli ITSE tuppaudun toisten hiekkalaatikolle. Eli lopetan tämän asian sotkemisen tähän ja mestareille työrauha tässä asiassa.

Tsemppiä C1 etulinjaan !

TAPPARA 16:

--- Lainaus käyttäjältä: Torspo - Marraskuu 17, 2013, 23:35:50 ---Ok, kiitos tiedosta. Minä olin ymmärtänyt niin että keskiviikon 13.11. iltana sinioranssit saivat tiedon että heillä on etuosto-oikeus kyseiseen katsomoon, mutta tulijoiden nimilista on jätettävä torstaina 14.11. ennen peliä eli 18.30 mennessä. Minun mielestäni tuo on aika tiukka aikataulu organisoimattomalle ryhmälle infota asia.

Itse ajattelen niin että kun tehdään, tehdään huolella ja suunnnitellusti. Kokeilun olisi voiut siirtää selkeästi eteenpäin esim. joulukuulle jolloin homma olisi voitu tehdä rauhassa. Mutta ehkäpä minun tapani huolella ja suunnitellusti ei sekään aina ole oikea tapa tehdä. Toivottavasti paikalle saadaan se 50 henk. ja toivottavasti kokeilu tulee olemaan onnistunut. Voi kun niille 50:lle vielä olisi mahdollista laittaa yhteisesti jotain viestiä asiata, esim että kaikilla olisi kaulahuivi mukana, jne.

Älkää nyt pyhäiltana nostako verenpainettanne niin korkealle jos joku tulee hiekkalaatikollenne antamaan mielipiteensä. Kun jostain vastaa, ihan vaikka vapaaehtoisena, niin on oltava valmis ottamaan vastaan niin risut kuin ruusutkin.

Kohti hienoa lauantaita!

--- Lainaus päättyy ---

Voitko TampereenTerho kuitenkin vastata näihin kysyttyihin faktoihin. Onko Torspon kertoma aikataulu asia tosiaankin mennyt noin? Oliko SO.lla tosiaan alle 24h aikaa näyttää ryhmänsä voima?

TampereenTerho:
23.11 Jyp otteluun suunniteltu katsomo kokeilu on peruttu teknisten syiden takia. Pahoittelemme aiempaa virheellistä tiedoitetta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta