Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Tappara Fan Club

<< < (30/41) > >>

gatecrasher:
Hieno homma että Tamhockey ja TFC ovat tällaisen kokeilun saaneet aikaiseksi. Ja kävi tässä kokeilussa miten tahansa niin toivottavasti tähän saadaan jatkoa.

Torspo:
Mikä asian laita todellisuudessa oli? Korjaa toki jos olin väärässä. Tarkoitus ei ollut vittuilla ja narista. Kirjoitinkin että tehdään silti parhaamme. Kuinka pitkä etuosto-oikeus SO:laisilla sitten oikeasti oli? Olinko ymmärtänyt väärin sen että saatesanat olivat olleet että näyttäkää nyt kyntenne? Kritisoin oikeastaan ainoastaan sitä että minun tietojeni mukaan tämä tuli aika tuliperseenalla-aikataululla. Muuten hieno homma että kokeilu(ja) tehdään!

Corkscrew:
Joo hienoa nähdä että TFC on aktiivisesti alkanut tehdä hommia katsomotoiminnan eteen. Littipeukku ja tavallinen myös! Toivottavasti kokeilu onnistuu sen verran hyvin ettei jää pelkästään testaamiseksi.

4_TRA:
Mitä sää Torspo meinaat? Tampereen Terhon kirjoituksesta 15.11 15:31:19 saa eri kuvan. Peliin on viikko aikaa täällä ilmoitetusta, maanantaina saa lippuja ja jos jää niin tiedottaavat. Nyt kokeillaan kannatuksen aktivoimista, ymmärrän että samoja kannatusjuttuja kuin tähän asti mutta eri paikassa. Pelissä sitte saa vähän jokainen osapuoli kokemuksia. Ja kyllä tuossa on yli vuorokausi aktivoida porukkaa, moderneilla sosiaalisen median välineillä.

Torspo:
Ok, kiitos tiedosta. Minä olin ymmärtänyt niin että keskiviikon 13.11. iltana sinioranssit saivat tiedon että heillä on etuosto-oikeus kyseiseen katsomoon, mutta tulijoiden nimilista on jätettävä torstaina 14.11. ennen peliä eli 18.30 mennessä. Minun mielestäni tuo on aika tiukka aikataulu organisoimattomalle ryhmälle infota asia.

Itse ajattelen niin että kun tehdään, tehdään huolella ja suunnnitellusti. Kokeilun olisi voiut siirtää selkeästi eteenpäin esim. joulukuulle jolloin homma olisi voitu tehdä rauhassa. Mutta ehkäpä minun tapani huolella ja suunnitellusti ei sekään aina ole oikea tapa tehdä. Toivottavasti paikalle saadaan se 50 henk. ja toivottavasti kokeilu tulee olemaan onnistunut. Voi kun niille 50:lle vielä olisi mahdollista laittaa yhteisesti jotain viestiä asiata, esim että kaikilla olisi kaulahuivi mukana, jne.

Älkää nyt pyhäiltana nostako verenpainettanne niin korkealle jos joku tulee hiekkalaatikollenne antamaan mielipiteensä. Kun jostain vastaa, ihan vaikka vapaaehtoisena, niin on oltava valmis ottamaan vastaan niin risut kuin ruusutkin.

Kohti hienoa lauantaita!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta