Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Kausikortit

<< < (75/79) > >>

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Kesäkuu 10, 2015, 17:24:13 ---Play-offeihin toimi ainakin minun kohdalalla.
Mikäs siinä sitte on? Ei aukea ollennkaan sivu vai eikö muuten onnistu?
Niin kait sulla on asiakasnumerollinen kausikortti?

--- Lainaus päättyy ---
Juu, toimi mullakin poffeissa. On asiakasnumero. Selaimet vaan sanoo "TILAA RUNKOSARJAN 2015-2016 KAUSIKORTTI", kun tunkee numeron. Ei mitään mahdollisuutta edetä mihinkään suuntaan.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Kesäkuu 10, 2015, 19:58:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Kesäkuu 10, 2015, 17:24:13 ---Play-offeihin toimi ainakin minun kohdalalla.
Mikäs siinä sitte on? Ei aukea ollennkaan sivu vai eikö muuten onnistu?
Niin kait sulla on asiakasnumerollinen kausikortti?

--- Lainaus päättyy ---
Juu, toimi mullakin poffeissa. On asiakasnumero. Selaimet vaan sanoo "TILAA RUNKOSARJAN 2015-2016 KAUSIKORTTI", kun tunkee numeron. Ei mitään mahdollisuutta edetä mihinkään suuntaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kokeilin omaani ja asiaksnumero toi tiedot ja jatka-painikkeen. Eli toimii ainakin nyt.
Onkohan asiakasnumero menny oikein?
Edit: siis syötin ensin keksityn numerosarjan ja sillon jäi tuohon kuvaamaasi tilaan.

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Kesäkuu 10, 2015, 20:58:43 ---Kokeilin omaani ja asiaksnumero toi tiedot ja jatka-painikkeen. Eli toimii ainakin nyt.
Onkohan asiakasnumero menny oikein?
Edit: siis syötin ensin keksityn numerosarjan ja sillon jäi tuohon kuvaamaasi tilaan.

--- Lainaus päättyy ---
Keksin mistä tämä johtuu. Se johtuu siitä, että asiakasnumero ei ole oikein poffikausarissa. Asiakasnumero-sana hieman huijasi. Se on enemmänkin juokseva ja vaihtuva joku numero. Tavallaan ei ole mitään jatkumoa, mitä asiakasnumero yleensä tarkoittaa. Lisäksi sivujen ohjeissa on käytetty keltaista lippua. Otan kausarini irtolippuina ja runkosarjapelien liput oli sinisiä ja poffilippu sitten keltainen. Mutta tyhmyyttä minun osaltani, sillä ohjeissa se lukee: "löydät sen [asiakasnumeron] vanhan kausikorttisi (14–15)..." Ei mulla enää mitään käytettyjä lipunjämiä ole.

Tää oli aivan selvästi vaikeutettu pällitesti enkä päässyt läpi.

forrest:
Mainittakoon aiheeseen liittyen, että hiukan hämäsi uusimisohjeessa mainittu 7-numeroinen asiakasnumero, kun sekä kuvassa olevassa kausikortissa että omassa asiakasnumerossani on vain kuusi numeroa, mutta hyvin pelitti sekin.

#27:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Toukokuu 18, 2015, 22:40:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Corkscrew - Toukokuu 18, 2015, 22:05:35 ---Tälle keväälle taisi olla hintaa n. 20€ per ottelu. Paremmin tietävät korjatkoon.

--- Lainaus päättyy ---
Kannattajakausari poffeihin maksoi viime kaudella 244 €. 10/11 peliä pelattiin ja palautusta tuli 41 €. Eli yhden lipun teoreettinen hinta oli aikalailla tuo mainittu 20 € kappale. Oli niissä kai joku porrastuskin. Missatuista finaalipeleistä olisi tullut enemmän palautusta kuin nyt missatusta ekan kierroksen lipusta. Itse ainakin olen elänyt unelmaa nämä kolme kautta, kun kausarilla on saanut lunastaa poffikausarin. Ei stressiä lipuista jne.

--- Lainaus päättyy ---

Puhutko nyt siis menneestä kaudesta? Kyllähän nyt pelattiin 10/12 ottelua. Tappara veloitti kuten kuuluukin 4 ottelua jokaiselta kierrokselta koska mahdollista oli että Kärpät tippuu ja Tappara saa kotiedun mahdollisiin finaaleihin.

Faktat löytyy http://www.tappara.fi/liiga/liput-kausikortit/kausikortit

Ainoa mikä tossa häiritsee on se että ennen poffeja mainostettiin tuota siten että mukana oli myös sääliplayoffit joista olisi pelkästään kuulunut jäädä n.40€ hyvitystä automaattisesti.
Pitää yrittää kokeilla josko cachella löytäisi tuon sivun.

edit: Löytyihän se ihan uutisia selaamalla taaksepäin.
Ilmoitettuna on myös siis Villi kortti-kierroksen hinnat mutta niitä ei ole laskettu kausikortin hintaan, eli toimistolla pidettiin selvyytenä että Tappara menee suoraan poffeihin jo helmikuussa vaikka aika pitkälle oli mahdollista kyykätä ulos sieltä.
http://tappara.fi/liiga/uutiset/289-helmikuu-2015/8570-playoff-20152

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta