Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Kausikortit

<< < (74/79) > >>

Corkscrew:
Tälle keväälle taisi olla hintaa n. 20€ per ottelu. Paremmin tietävät korjatkoon.

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: Corkscrew - Toukokuu 18, 2015, 22:05:35 ---Tälle keväälle taisi olla hintaa n. 20€ per ottelu. Paremmin tietävät korjatkoon.

--- Lainaus päättyy ---
Kannattajakausari poffeihin maksoi viime kaudella 244 €. 10/11 peliä pelattiin ja palautusta tuli 41 €. Eli yhden lipun teoreettinen hinta oli aikalailla tuo mainittu 20 € kappale. Oli niissä kai joku porrastuskin. Missatuista finaalipeleistä olisi tullut enemmän palautusta kuin nyt missatusta ekan kierroksen lipusta. Itse ainakin olen elänyt unelmaa nämä kolme kautta, kun kausarilla on saanut lunastaa poffikausarin. Ei stressiä lipuista jne.

KILO:
Ilmeisesti toi netin kautta (www.tappara.fi/kausikortti) tilaaminen ei nyt toimi? Onko se toiminut ollenkaan vai onko joku onnistunut asiat sitä kautta hoitamaan? Piti hoitaa asia pois alta, ni ei helvet.

Lare:
Ei kai ny vuonna 2015 tommonen pitäiskään vielä onnistua, puhelin kouraan ja paikka hatusta sano.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Kesäkuu 10, 2015, 16:28:26 ---Ilmeisesti toi netin kautta (www.tappara.fi/kausikortti) tilaaminen ei nyt toimi? Onko se toiminut ollenkaan vai onko joku onnistunut asiat sitä kautta hoitamaan? Piti hoitaa asia pois alta, ni ei helvet.

--- Lainaus päättyy ---
Play-offeihin toimi ainakin minun kohdalalla.
Mikäs siinä sitte on? Ei aukea ollennkaan sivu vai eikö muuten onnistu?
Niin kait sulla on asiakasnumerollinen kausikortti?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta