Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Kausikortit

<< < (71/79) > >>

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: tappawafanfoeva - Toukokuu 14, 2015, 18:47:07 ---Muistanko väärin vai oliko kannattajakausikortti ennen juhannusta viime vuonna joku 220e? Aika paljon noussut hinta.

--- Lainaus päättyy ---
Vanhoista viesteistä päätellen ennen juhannusta 280 euroa + jäsenmaksu. Eli sama hinta.

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Toukokuu 14, 2015, 18:55:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tappawafanfoeva - Toukokuu 14, 2015, 18:47:07 ---Muistanko väärin vai oliko kannattajakausikortti ennen juhannusta viime vuonna joku 220e? Aika paljon noussut hinta.

--- Lainaus päättyy ---
Vanhoista viesteistä päätellen ennen juhannusta 280 euroa + jäsenmaksu. Eli sama hinta.

--- Lainaus päättyy ---
Paitsi nyt hintaan sisältyy 2 CHL ottelua, mikä on mun mielestä helkkarin hyvä asia..

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Toukokuu 14, 2015, 19:00:51 ---Paitsi nyt hintaan sisältyy 2 CHL ottelua, mikä on mun mielestä helkkarin hyvä asia..

--- Lainaus päättyy ---
Todellakin!

Ja tarpeeksi monta kertaa kun sen kausarin ostaa ennen juhannusta, se arvottava pyörä osuu pakostakin kohdalle.

BlueOval:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Toukokuu 14, 2015, 07:46:30 ---Kannattajaa kannatetaan, 280€+17€/20€ ennen juhannusta ja juhanuksen jälkeen 380€+17€/20€ kun listahinta on 699€ A,B ja muut 569€ mutta rivit 1-6 vain.
Omalla kohdalla kaks auton pesua fan-club edulla kuittaa sen jäsenmaksun. Mun mielestä tällasilla hinnoilla ei paljon kannata laskea kerkeääkö kuinka moneen peliin!

--- Lainaus päättyy ---
Kannattajaa kannatetaan todella isolla kädellä.
Mulle ei vaan aukea tuo todella halpa hinta.
Ymmärrän että Tappara tarvitsee rahaa kesälläkin, mutta siltikin tuo kannatajakausari on ällistyttävän halpa.

Shellin pesuille en ihan suuria laske, koska ainakaan Lahdenperäkadulla mun talviauto ei lähde puhtaaksi.
Vielä kun kesäautoa ei voi viedä harjakoneeseen, niin hyöty on minulle olematon.


--- Lainaus käyttäjältä: ansa - Toukokuu 14, 2015, 09:51:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: BlueOval - Toukokuu 14, 2015, 07:16:57 ---Jos ymmärsin oikein, niin kyllä 20 euron jäsenmaksulle saa hurjasti katetta. :o :o

--- Lainaus päättyy ---

Käyt vaimon kanssa kerran Edenissä uimassa, niin tuo 20e on sillä katetttu. (2 aikuista yhden hinnalla clubikortilla) taikka sitten käyt itse juomassa wanhassa postissa about 10 olutta, niin jäsenmaksu on sillä kuitattu...

--- Lainaus päättyy ---
Eedenin taidan jättää väliin mutta Wanhaa Postia voisi harkita. ;D

KILO:
Pakko olla jostain suuremmasta kyse, kun Tappara postittaa kausikortin infolapun Opus-merkkisessä kirjekuoressa: http://i.imgur.com/Kvl299z.jpg

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta