Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Kausikortit

<< < (68/79) > >>

Rixa:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Kesäkuu 16, 2014, 04:55:46 ---Te, jotka olette jo maksaneet ensi kauden kausikortin, oletteko saaneet minkäänlaista sähköpostivahvistusta asiasta, tai jopa jo kausikorttejanne/irtolippunippua tähän mennessä?

--- Lainaus päättyy ---

Kävin tänään maksamassa kausikortin. Vaihdoin yhtä riviä ylemmäs kun tuo paikka missä olen istunut on kohtuu yksinäinen paikka (viime kaudella pelkkiä irtolippulaisia ympärillä).

Ottivat vanhan kausarin talteen ja kertoivat että uusi postitetaan elokuun aikana. En huomannut kysyä, että onkos tulevalla harkkakaudella kausarilla johonkin peliin ilmainen pääsy ja mitenkä tuo hoidetaan jossei uusi kausari ole tullut :P. Noh uskon kyllä että saan kortin ennen harkkapelien alkua. Toimisto taitaa mennä nyt juhannuksena kiinni loma-ajaksi?

Oklahoma:
Mulle tuli kausari postissa viime viikolla. Kävin ostamassa toimistolla sen n. 3 viikkoa sitten.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Kesäkuu 16, 2014, 04:55:46 ---Te, jotka olette jo maksaneet ensi kauden kausikortin, oletteko saaneet minkäänlaista sähköpostivahvistusta asiasta, tai jopa jo kausikorttejanne/irtolippunippua tähän mennessä?

--- Lainaus päättyy ---
Tarkasti ottaen en kuulu ryhmään jolta kysyt kun vaihdoin paikkaa, vanha kortti palasiksi ja uusi tulee ennen kauden alkua. :)
Mutta onkos sulla sirukausikortti ollu ja paikka ei vaihdu? Jolloin sirukortti ei "uusiudu", sinne vaan ladataan se uusi kausi.

Vilttitossu:
Mulla oli viime kaudella irtolippukausari, ja aattelin ens kaudekskin. Kätevämpi, ku kaikkiin peleihin en pääse kuitenkaan, ni voi jollekin antaa lippuja. Ja siitä nimenomaan oon huolissani, et en menettäis paikkaani, on siihen niin tyytyväinen :)

Ojasjanne:
Onko toimisto auki vielä perjantaina??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta