Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Kausikortit

<< < (52/79) > >>

ViidanLate:
Onhan toi kallis, mutta jos ajatellaan meitä fanclubilaisia C-päädyssä, rahaa jää sisään ensi kauden kausikortin verran, jos pelit loppuvatkin puolivälieriin. Ja tätähän emme tietenkään toivo...

Parempi vaihtoehto olisi ollut se, että lasku tulee kauden päätyttyä toteutuneiden pelien mukaan. Eikös tätä kokeiltukin tässä joku vuosi?

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Helmikuu 26, 2013, 09:28:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Helmikuu 26, 2013, 09:00:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Helmikuu 25, 2013, 17:44:44 --- Olisihan Tappara voinut myydä tätä playoff-kausaria myös muille kiinnostuneille, vaikka sitten kausikorttilaisten kampanjan jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---
Todellakin!!!!!

--- Lainaus päättyy ---
Ei kai se vielä mahdotonta ole? Ensin ostaa normikausarilaiset, sitten mutt. Vinkkiä toimistolle!

--- Lainaus päättyy ---
Olen ollut yhteydessä ja vastaus oli että se olisi väärin runkosarjan kausikortin ostaneille kun he ovat panostaneet niin uskollisesti.
Kyselkää muutkin.

Mazza:
Jos C-päädyn ilmaisella fanikausarilla runkosarjan katsoneet huutelevat täällä playoff-kausarin kalleutta niin joku roti noihin juttuihin.

Theoren:
Joo ilmanen se fanikausari kyllä oli ku sai viä kulttuuriseteleillä ostettua, jotka saa töistä puoleen hintaan. On se silti kallis toi playoff, mutta niihin meen mihkä pääsee.
Toivottavasti hinta ei näy yleisömäärissä playoffissa, mukava olis ku olis halli täynnä niissä peleissä...

Miksa:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Helmikuu 26, 2013, 12:26:55 ---Jos C-päädyn ilmaisella fanikausarilla runkosarjan katsoneet huutelevat täällä playoff-kausarin kalleutta niin joku roti noihin juttuihin.

--- Lainaus päättyy ---

Kuule. Mee nyt ihmeessä ens keväänä ostaan se fani-kausari ajoissa , niin ei tarvi täällä kantaa moista huolta siitä ,että joku on saanut jostain kanppanjasta ostettua kausarinsa halvemmalla. En ymmärä miten se on sulta pois jos Tappara päättää myydä kausaria halvemmalla. Ihmeellistä kitinää siitä hinnasta, kun se tarjous oli avoin KAIKILLE.

Oon sitä mieltä ,että mulle 340 egee on paljon heittää, joten tulen irtolipuilla ja maksan vain näkemistäni peleistä. Olen c-päädyn halveksuttu alennuskorttilainen ja häpeän sitä syvästi. Anteeksi.

Aion silti jatkossakin ostaa kausarin jo keväällä ,mikäli sen halvemmalla saan. Häpeän puna kasvoillani.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta