Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Kausikortit

<< < (47/79) > >>

Kyljys:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 10, 2012, 19:13:57 ---Puhelimella huonoa löytää infoa, mutta tietääkö kukaan käykö kulttuurisetelit kausikortin ostoon? Pitäs saada lipukkeet käytettyä jonnekin, harvoinhan sitä peliin kuitenkaan pääsisi mutta menisipä hyvään tarkoitukseen.

--- Lainaus päättyy ---

Smartumit käy ainakin normaalilippujen ostoon, mutta ei kuulemma palvelumaksun maksamiseen. Sen tarkempaa tietoa ei ole, mutta itse olen niitä 5€:n smartumeita kerännyt siinä toivossa, että maksan niillä ensi vuoden kausikorittini!

Miksa:
Jep , kylttyyriseteleillä voi lunastaa kausikortin. Kokemusta on.

gatecrasher:
Joo, kuten aimmin jo mainittiin niin kulttuuri- ja virikesetelit kelpaavat vaikka osamaksuksi.

coly:
Kiitos infosta. Olisihan tuo itekin pitänyt löytää, mutta onneksi apu on lähellä!

Älkää nyt laittako tätä kategoriaan ruikuttaminen ja ilmaiseksi pitäisi saada, mutta olen hiukan ihmeissäni. Katselin tuossa Tapparan kotisivuja, huomasin että  esim. C-katsomoon kevätkausari maksaa *299e. Eikö tuo ole aika helvetin kallis? Laskin Tapparalla olevan 14 kotipeliä jäljellä. Palvelumaksun kanssa yksittäinen lippuni on kustantunut ko. katsomoihin 21e. Joten lyhyellä matikallani yksittäinen lippu tulee halvemmaksi, kuin palvelumaksuton kausikortti.

*Jos on Fan Clubin jäsen.

Torspo:
Kyllähän toi kevätkausarin hinta on täys vitsi! Minun kausikorttini taisi maksaa kesällä 229 e jos en väärin muista. Jokatapauksessa vaikka kyseessä kohdallani on fanikausikortti, niin onhan toi nyt markkinoinnin ja myynnin osaamattomuutta lyödä tuollainen huippuedullinen hinta :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta