Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Kausikortit

<< < (41/79) > >>

#51:
Huh huh, mikäli tuo yli 3000 kausaria pitää paikkaansa. Viime kautena niitä oli ennen liigan alkua myyty n. 2300 ja silloin taisi olla vielä poikkeuksellisen alhaiset hinnat. Voi olla, että irtolippuja ja varauksia noista on osa, mutta hienoa, että fanit ovat aktivoituneet ilmeisesti sankoin joukoin. Eikä vieläkään ole liian myöhäistä  ;)

Bouma:
Kaverille jolla myös kausikortti, tuli postissa maanantaina ilmaislippu ET peliin Tappara-TPS. Itselle ei vielä ole tullut. Kaveri asuu Pirkkalassa ja minä Annalassa. Onko muille jo tullut?

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: Bouma - Elokuu 29, 2012, 16:57:46 ---Kaverille jolla myös kausikortti, tuli postissa maanantaina ilmaislippu ET peliin Tappara-TPS. Itselle ei vielä ole tullut. Kaveri asuu Pirkkalassa ja minä Annalassa. Onko muille jo tullut?

--- Lainaus päättyy ---

Ei oo näkynyt  :(

EDIT: Hyvä että kysyit, kun olikin tuossa kirjekuoressa ne liput liput. Olin vain ottanut tuon A4:n enkä katsonut kuoreen sisälle  ;D
Oli menossa jo paperinkeräykseen  ;D

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: Bouma - Elokuu 29, 2012, 16:57:46 ---Onko muille jo tullut?

--- Lainaus päättyy ---

Keskustassa asuvalle kaverille tuli tänään lippu. Itselleni ei, mutta en ole tainnut muista päivittää osoitetietoja.

tapparafaniii:
Juu tuli lippu tänään Tps peliin. Hieman yllätyin kun kuoren avasin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta