2-5 pelin try-outti ei haittaa ketään, katotaa mihin miehestä on. Kuitenkin viime kaudellakin ihan hyvät tehot.
Palkka ei varmasti oo taivaissa.
Itse en oikein ymmärrä tämän kaltaista ajatusmaailmaa. Eli otetaan vain mukaan ja katsotaan miten pärjää. Kuten juti kirjoitti, niin hankinnan tulisi olla Guollan korvaava pelimies eikä jäähdyttelijä. 2-5 pelin tryoutista voi olla myös haittaakin. Esim. Lähteen, Karjalasien tai jonkun muun lupaavan pelaajan rooli ja peliaika pienenee. Tällä hetkellä joukkueessa vaikuttaa myös olevan hyvä joukkuehenki joten kannattaako ottaa edes pientä riskiä, että se heikkenisi? Lisäksi kaikki tietävät, että Tarvaisen vahvuudet ovas hyökkäyspäässä, joten onko häntä mitään järkeä peluutta 3-4 kentässä.
Tarvainen pelasi viime kaudella Itävallan
toiseksi korkeimmalla sarjatasolla, joka vastaa tasoltaan ehkä Suomi-Sarjaa(?). Itse en ainakaan ottaisi sarjaa vakavasti jos liigan ehkä paras pelaaja on Toni Saarinen (muutama kausi sitten 32. pelissä 100 pistettä). Joku syyhän siihen täytyy olla, että Jussia ei olla kovemmissa liigoissa viime vuosina nähnyt. Voisi kuvitella, että kuntokaan ei ole paras mahdollinen ja jos olisin Jussi niin varmaankin haluaisin treenata itseni kuntoon LeKissä ennen liigaan tulemista.
Onhan toki mahdollista, että Jussi tulee ja pelaa hyvin -> itseluottamus nousee -> selkeä vahvistus, mutta itse en tähän usko. Kallis Jussi ei ole, joten en jätä peleissä käymättä mikäli Tarvainen palaa, mutta tosiasia on se, että Jussin huippupäivät olivat 10 vuotta sitten (ja helvetin hyvin silloin pelasikin) eikä vuonna 2010.