Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Tappara.info hakee vahvistuksia!

<< < (14/14)

hat3breeder:
Morjes!

Tässä ois teille täydellinen kaveri moderointi hommaan :)
Oon toiminu parilla eri foorumilla moderaattorina ja myös muutaman kaverin pelistremeissa oon moderaattorina pyöriny.

Mikäli pestin saisin niin kyllä täällä muutaman kerran päivässä tulis käytyä, tosin nykyäänkin jo teen sitä.

Täällä foorumilla oon pyöriny nyt reilu 4 vuotta.

kuravelli:
Jos nyt Sinioranssien edustajuudesta on hyötyä, niin eiköhän kuravellistäkin ole hommaan. Palstalla tulee tosiaan vierailtua aktiivisesti ja edustan todellakin foorumin nuorinta materiaa. Kuten tilastoista huomaa, eniten kiinnostaa juurikin kannattajatoiminnan edistäminen.
Moderaattorina olen jo SO:n omalla keskustelualueella, joka toimii samalla pohjalla, mutta on valitettavan hiljainen.

Ljpp:
Moro kuravelli,

En ole huomannutkaan, että teillä on myös oma keskustelualue (URL?). Eikö olisi järkevintä keskitää SiniOranssien keskustelutoiminta tänne? Tarvitsetteko hommaan oman foorumin lokeron, vai mistä on lähtenyt tarve perustaa aiheelle oma palsta?

kuravelli:
http://so11.fi/forum/ Lähinnä oman toiminnan&äänestysten vuoksihan tuo on laitettu pystyyn. Haluttiin pitää ulkopuolisten vaikutusmahdollisuudet esim. jäsenille suunnatun matkan kohtessa pieninä, kun täällä kuitenkin vain murto-osa jäsenistä on Sinioransseja. Kaikki mestikset ja änärit ovatkin sitten täysin turhia tuonne, kuten viestien määrästä huomaakin.

Ljpp:
Nyt menee rankasti off-topicic osastoon, mutta periaatteessa täälläkin voisi olla SO11 osasto, jonne rajattu access tietylle henkilöryhmälle. Mutta miettikää keskenänne mitkä näette järkevimpänä. Omasta puolestani SO11-toiminta on tervetullutta tänne ja tarvittavista resursseista voidaan keskustella. Mutta keskustellaan asia toisaalla, jos keskustelua on tarvetta jatkaa.

Palataan avoinna olevaan mode-rekryyn, eli rohkeasti vain lisää nimiä perusteluineen tähän ketjuun!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta