Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Tappara.info hakee vahvistuksia!

<< < (2/14) > >>

Ljpp:
Yksityisviestinä lähetetty tiedote on näköjään aiheuttanut lievää hämmennystä ja jostain syystä moni on kokenut itsensä jo valituksi, tai muuten vaan vastannut myös yksityisesti.

Lähetin viestin kaikille koska halusin varmistaa, että kaikki potentiaaliset ehdokkaat varmasti saavat viestin. Asiaa Jälkipeleistä -osio ei ole tämän palstan luetuimpia, joten pelkkä ilmoitus täällä ei välttämättä olisi tavoittanut kaikkia.

Tähän ketjuun toivotaan vastauksia niiltä jotka asiasta ovat kiinnostuneita ja kokevat täyttävänsä kriteerit. Jos ei ole tehtävästä kiinnostunut, niin siitä ei tarvitse erikseen tiedottaa.

Pete#28:
Kyllähän nämä moden hommat mua kiinnostaa.  :)

Keyman:
Olen käytettävissä, jos palstaveljistä siltä tuntuu.

mice:
Ainahan sitä ehdolle voi asettua. Mukana siis.

Eepi:
Itse olen aika uusi jäsen joukossa, mutta mitä postimäärästäni voisi päätellä, olen kohtalaisen aktiivinen jäsen, tuleehan sitä täällä päivittäin selattua kaikki viestit läpi. Tapparalainen olen henkeen ja vereen, sitäkään ei käy kiistäminen. Kokemusta moderoinnista löytyy toiselta foorumilta ja omasta mielestäni tekstini on kohtalaisen asiallista. Eli, asettuisin ehdolle, mutta en pahastukkaan jossei valinta minua koskisi, olenhan sentään sen verran uusi jäsen.

Itse ehdottaisin uudeksi moderaattoriksi nimimerkkiä Naapuri. Tiedän, hän on Ilveksen miehiä, mutta kaverin asiallisuutta ja aktiivisuutta ei käy kieltäminen. Naapurille on usein hehkutettu, että antaa niiden moderaattoreiden sitten hoidella sen moderoinnin, mutta tilanteet joissa hän on huomattanut jotain, ovat olleet minusta ainakin huomautuksen arvoisia, vaikka se moderaattoreiden tehtävä onkin. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta