Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Tappara.info hakee vahvistuksia!

<< < (9/14) > >>

klage:
Aateltiin, että pitää olla ihan fifty-fifty, niin kaikki saa sitten oman nimimerkin jota vahtia tarkkaakin tarkemmin.

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Joulukuu 19, 2007, 00:03:56 ---Moderaattorilta edellytetään seuraavia ominaisuuksia:

+ Tapparalaisuutta
+ Kykyä hoitaa tehtävää objektiivisesti
+ Aktiivisuutta tehtävässä
+ Moderointikokemus muilta palstoilta on iso plussa
+ Aktiivista historiaa Tappara.info -kekustelupalstalla

Kiinnostuneet ilmoittautukoot tähän ketjuun vapaamuotoisella hakemuksella.

--- Lainaus päättyy ---

Mollivoittoinen kausi on ajanut Tappara.infon keskustelutkin jonkinlaiseen taantumaan. Täten avaankin jälleen haun uusille moderaattorivahvistuksille, tuomaan 'nuorempaa' verta kokeneeseen tiimiin. Jos hyviä kandidaatteja löytyy niin värväyksiä tullaan tekemään yksi tai jopa useampia.

Samassa yhteydessä haluan kiittää jäsen Keymania joka teki pitkän ja ansiokkaan työn moderaattorina, mutta on nyt luovuttanut virkamerkinsä, aseensa ja käsirautansa. Toivottavasti näemme Keymanin jatkossakin aktiivisena palstajäsenenä ja takaportti moderaattoriksi on auki.

Kahvara:
Ilmoittaudun ehdokkaaksi
+ Olen ehdottomasti täysiverinen Tapparalainen.
+ Olen täällä aina kun netti on auki, eli todella usein.
+ Olen mielestäni todella aktiivisesti mukana kirjoitteluissa, ja herätän tunteita palstatovereissani niin hyvässä kuin pahassakin.

Kävin räkänokkana tutustumassa useinkin Tappara.infon jäähyaitioon ja olisin hyvä esimerkki siitä, että paatunutkin huligaani voi parantua, ja muuttaa tapojaan. Jäähyaitiossa istuessani tuli opeteltua säännötkin niin että muistaisin ne varmasti, mikäli yöllä joku tulisi niitä kysymään. ;)

muncci:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Marraskuu 20, 2008, 22:21:53 ---Mollivoittoinen kausi on ajanut Tappara.infon keskustelutkin jonkinlaiseen taantumaan. Täten avaankin jälleen haun uusille moderaattorivahvistuksille, tuomaan 'nuorempaa' verta kokeneeseen tiimiin. Jos hyviä kandidaatteja löytyy niin värväyksiä tullaan tekemään yksi tai jopa useampia...
--- Lainaus päättyy ---
Tutkittuani jäsenlistalta niitä henkilöitä jotka on palstalle kirjoittanut jokseenkin paljon ja pääasiallisesti erittäin asiallisia viestejä niin suosittelisin uudeksi modeksi ajl:ää. Jos vaan herralta itse kiinnostusta löytyy osallistua palstan "siivoamiseen".

ajl:
Kiitos muncci kauniista sanoistasi, jotka lämmittävät mieltäni syvästi!

Käytettävissä olevan ajan rajallisuus on yksi tekijä, joka rajoittaisi varmaan ainakin osittain kykyäni hoitaa ko. luottamustyötä niin hyvin kuin haluaisin. Toisaalta oto-sjysteemillä uskoisin pystyväni ainakin jonkin verran auttamaan foorumin kehityksen ja toimivuuden saralla. Ja toisaalta, mukana olen ollut niin pitkään, että johan se olisi aika minunkin tehdä jotain konkreettista täällä.

No, ne on isommat viskaalit jotka näistä asioista päättävät, mutta em. "ehdoin" mikä ettei!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta