Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Tappara.info hakee vahvistuksia!

<< < (5/14) > >>

PorinTappara:
Onko vielä moderaattorin tarvetta palstalle?
Tiedän kyllä, että minulla ei ole montaakaan viestiä, mutta TAPPARA-fani olen hautaan asti...

Toimin moderaattorina Helsingin jalkapalloklubin faniryhmän (ForzaHJK) foorumilla
http://www.forzahjk.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl

Ljpp:
Ylläpito- ja moderattoritiimi keskusteli kandidaatit läpi ja päätyi valitsemaan palstallemme kaksi uutta moderaattoria. Valitut ovat nimimerkit Keyman ja Manse-Fani. He aloittavat uudessa toimenkuvassaan lähiaikoina.

Hyviä ehdokkaita oli muitakin, mm. henkilöitä joilla oli aiempaa moderointikokemusta. Tällä kertaa valinnoissa tärkeimmäksi argumentiksi nousi aktiivisuus tällä palstalla.

Kiitämme kaikkia mielenkiinnosta tätä tehtävää kohtaan. Tulemme varmasti jatkossa muokkaamaan moderaattoritiimiä edelleen. Asiaan saatetaan palata jo uuden kauden kynnyksellä.

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Toukokuu 10, 2006, 22:40:06 ---Ylläpito- ja moderattoritiimi keskusteli kandidaatit läpi ja päätyi valitsemaan palstallemme kaksi uutta moderaattoria. Valitut ovat nimimerkit Keyman ja Manse-Fani. He aloittavat uudessa toimenkuvassaan lähiaikoina.

Hyviä ehdokkaita oli muitakin, mm. henkilöitä joilla oli aiempaa moderointikokemusta. Tällä kertaa valinnoissa tärkeimmäksi argumentiksi nousi aktiivisuus tällä palstalla.

Kiitämme kaikkia mielenkiinnosta tätä tehtävää kohtaan. Tulemme varmasti jatkossa muokkaamaan moderaattoritiimiä edelleen. Asiaan saatetaan palata jo uuden kauden kynnyksellä.

--- Lainaus päättyy ---
Jaa moderaattoriksi?
No olenhan minä hidas mutta luotettava luottopakki.
Jos tarvitaan voimia minä nostan penkistä heti 90 kiloo.
Jos jaksan nousta jääkaapille.

Ljpp:
Moderaattori Ippe pyysi vapautusta tehtävästään ja se hänelle myönnettiin. Suuret kiitokset saadusta avusta ja tehdystä työstä. Menetimme erittäin aktiivisen palstan valvoja, joten tämä muutos aiheuttaa kiistattomasti loven moderaattoritiimiimme.

Tämä tarkoittaa sitä, että Hautamaan sanoin:"Emme hae aktiivisesti vahvistuksia, mutta pidämme silmämme auki jos sopiva osuu kohdalle".

Miku:
kyllä se mullekkin kelpais...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta