Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Tappara.info hakee vahvistuksia!

<< < (3/14) > >>

Josif:
Kiinnostusta löytyy moderaattoritehtäviin, mutta tolla mun viestimäärällä taitaa olla aika turha edes kuvitellakaan...

+ Tapparalainen kehdosta hautaan
+ objektiivinen näkökulma em. huolimatta
+ vaikka viestejä vain kourallinen, pitkäaikainen lukija sekä tällä että muilla sivustoilla
+ löyhät kontaktit Tapparaan (lähinnä toimistolle)
- viestien määrä

Ziege:
Kyllähän sitä vähän noi moderointi hommat kiinnostais. Paria reilusti pienempää palstaa on tullu moderoitua jo jonkun aikaa.

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: Ziege - Toukokuu 03, 2006, 21:02:56 ---Paria reilusti pienempää palstaa on tullu moderoitua jo jonkun aikaa.
--- Lainaus päättyy ---

Kerrotko mitkä palstat ovat kyseessä?

Eepi:
Ljpp:n edelliseen viestiin liittyen, olisi varmaan ihan hyvä, jos myös itse todistaisin olevani moderaattori:

http://kojima-visions.net/index.php?showuser=8

Kyseessähän on Suomen suurin ja laadukkain Hideo Kojiman valmistamiin peleihin keskittyvä fanifoorumi, jonka sivusto tulee valmistumaan lähiaikoina. :)

Member title: Tappara ;)

Naapuri:
Täällä tuntuu olevan paljon halukkaita moderaattorikanditaatteja, mikä on hyvä juttu. Itse en siihen toimeen kelpaa taustani vuoksi, enkä siihen muutenkaan ole halukas. Miksikö? No siksi, että koen moderaattorina toimimisen olevan rajoittava tekijä henkilökohtaiselle kirjoittamiselleni. Kun nyt minun pitää vain pyrkiä noudattamaan nettikettiä, niin ollessani moderaattori ei nykyisetkään pienet lipsahdukset olisi sopivia. Koska olen varsin vanhoillinen ja vastuuntuntoinen henkilö, niin koen moderaattorin roolin erittäin vaativaksi ja että hänen pitää olla koko ajan hyvänä esimerkkinä oikeanlaisesta palstakäyttäytymisestä. Siksi toivonkin jokaisen halukkaan miettivän tarkkaan, mitä moderaattorin rooli kokonaisuudessaan sisältää (ei ole vain palstan valvomista).

Pistänpä palstan ylläpitäjille pienen ehdotuksen. Voisiko nimimerkkien perästä poistaa tuon mode merkinnän. Minusta se ei hyödytä siellä ketään ja asettaa aika ajoin kyseiset henkilöt kirjoittajina ikävään tilanteeseen. Kaikki huomautukset kirjoittajille voisi sitten lähettää yleisellä Moderaattori allekirjoituksella varustettuna. Henkilökohtaisesti vedän hernettä nenään paljon helpommin moden kuiteista (Ippe tietää), kuin muiden vastaavista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta