Ei siinä mitään jos häviää, ei. MUTTA, että tässä tilanteessa, tappioputkessa ja kun sitä kurssinmuutosta ja helpottavia pisteitä tarvittaisiin kipeästi, niin MENETETÄÄN TÄYDELLISEN PERSEILYN TAKIA 1-4 vierasjohto, on anteeksiantamatonta. Ainakaan mä en tätä anna anteeksi ihan heti, voi per****. Omiin älyttömyyksiin kustiin aivan täysin. Kaikki lähti jo siitä Mäntylän ylimielisestä syötöstä josta tps sai ekan maalinsa ensimmäisen erän lopussa. Ja sama tahti jatkui sitten monilla muillakin, täysin turhia jäähyjä läpi pelin ja pisteeksi iin päälle vielä jatkoajalla liikaa pelaajia kentällä ja tepsille siitä voittomaali. Olkaa hyvä vaan turkulaiset, näin täällä tampereella läiskitään lätkää. Ammattilaiset, ja paskat, sori vaan, mä en yleensä tähän tyyliin puhu Tapparasta ja joukkueen pelaajista mutta nyt keitti kyllä pikkasen yli - ja aiheesta. V***u tommosta ylimielistä paskaa ja siihen päälle sitten vielä kustaan housuun kun vastustaja saa vähän henkeä päälle. Ei oo mun Tappara tommonen.