ILVES!!!!!
Laitahan jotkut muut lasit päähän kun ne pissankeltaiset.
Tehdään nyt pari asiaa selväksi. En ole Ilveksen kannataja, olet varmasti minut hallissa nähnyt jos siellä olet käynyt koska itse olen siellä käynyt jo kohta 40 vuotta. Tapparan kausikortin olen omistanut neljällä vuosikymmellä.
Ilvestä en ole edustanut ikinä enkä ole kuin paikallisotteluihin ja Gretzky all-stars otteluun ostanut Ilveksen peleihin lippua, peleissä kyllä olen käynyt mutta muuten aina ovat olleet yrityksemme tai yhteistyökumppaniemme lippuja.
Itselläni ei ole koskaan ollut tarvetta pukea minkäänlaisia laseja päähän, siksi osaan katsoa myös tämän kuten myös tämänpäiväisen Jormakan tilanteen ilman mitään ongelmia siten miten ne meni.
Kuten olen tuonut esille niin Staffordin tuomio taas oli kaikkea muuta kuin oikea pelitilanteessa ja jälkirangaistuskin on siinä ja siinä oliko se tarpeeksi.
Mutta se minusta, nyt kehotankin sinua syömään sen kebabin loppuun ja katsomaan huomenna tuon tilanteen uudestaan ja miettimään että menikö se nyt niin kuin muistit. Muista katsoa myös tuo katsojan kuvaama video, selventää tilannetta aika paljon.