Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Fanitoiminta

<< < (6/11) > >>

Niina:
Jep, multa tuollainen otettiin pois, koska "sillä voi satuttaa"  :o Toisaalta oon nähny Hakamettässä samanlaisen puuversiona ja sitä on saanut käyttää...

Noita kirveitä voi muuten ostaa ihan Tampereeltakin, siitä Tuomiokirkonkadun vierestä. Sieltä löytyy myös puhallettavia malleja, muistaakseni hintaa jotain 4 euroo.

ÄäniliikeCasuals:

--- Lainaus käyttäjältä: Le Magnifique - Kesäkuu 17, 2006, 21:16:49 ---http://cat.teho.net/software/pilailupuoti/?mother=0&group=00000102&level=1&prod_id=00000957

--- Lainaus päättyy ---

Eiks meiänkin olis jo aika luopuu tollasestä hömpästä? Monesti viimekin kaudella oli lähinnä naurettavaa kun porukoilla oli jotain peruukkeja ja jotain kirveitä...Uskosin että saatas edes vähän kunnioitusta jos jätettäs tollanen lapsellinen pelleily!?

Rummuissa ei silleen mitään pahaa oo, kunhan ne on vaan taustalla eikä esim. niin ku Nykäskyläs! Ei se rumpu oo mikää kannustusväline vaan laulujen ja huutojen tahdittaja! Tifoja pitäs alkaa oikeesti toteuttaa! Kaks keppisetkin on aika surkeita, mutta ainahan niitä vois tehä lisää? Kunnon Tifoja...silppuu, soihtui ja joku makee maalattu lakana! Porukassa pitäs kerää rahat kasaan ja alkaa tekee tollasii...vai onks kaikki tosiaan niin kovia "faneja" ettei mikään kiinnosta? Ei mitään peruukkeja tai muuta onnetonta siihen lakanaan...joku makee malaus...Joku "welcone to tanpere" ja sit jotain kuvaa...Mitä mielt?

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: ÄäniliikeCasuals - Heinäkuu 13, 2006, 11:31:12 ---Eiks meiänkin olis jo aika luopuu tollasestä hömpästä? Monesti viimekin kaudella oli lähinnä naurettavaa kun porukoilla oli jotain peruukkeja ja jotain kirveitä...Uskosin että saatas edes vähän kunnioitusta jos jätettäs tollanen lapsellinen pelleily!?

--- Lainaus päättyy ---

Osaatko yhtään arvioida millainen kunnioitus, tai lähinnä sen puute, näillä katsomoiden pommiääriryhmillä on katsojien valtaosan keskuudessa? Siis sen 99 prosentin, jotka eivät itse ole mukana savuttamassa ja ääreilemässä. Vähän niinku näillä seinänsottaajillakin, että koko maailma vihaa, mutta kun ne kolme kaveria siellä jossain ihailee sitä tägiä seinässä, niin se riittää "kunnioituksesta".

ÄäniliikeCasuals:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Heinäkuu 13, 2006, 12:26:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ÄäniliikeCasuals - Heinäkuu 13, 2006, 11:31:12 ---Eiks meiänkin olis jo aika luopuu tollasestä hömpästä? Monesti viimekin kaudella oli lähinnä naurettavaa kun porukoilla oli jotain peruukkeja ja jotain kirveitä...Uskosin että saatas edes vähän kunnioitusta jos jätettäs tollanen lapsellinen pelleily!?

--- Lainaus päättyy ---

Osaatko yhtään arvioida millainen kunnioitus, tai lähinnä sen puute, näillä katsomoiden pommiääriryhmillä on katsojien valtaosan keskuudessa? Siis sen 99 prosentin, jotka eivät itse ole mukana savuttamassa ja ääreilemässä. Vähän niinku näillä seinänsottaajillakin, että koko maailma vihaa, mutta kun ne kolme kaveria siellä jossain ihailee sitä tägiä seinässä, niin se riittää "kunnioituksesta".

--- Lainaus päättyy ---

Kyse onkin kunnioituksen hakeminen todellisesta kansainvälisestä kulttuurista tietäviltä! Esim Ultras jokeerit ja Ääriliike! Kunnioitusta sellasilta jotka tietävät muustakin kun tästä onnettomasta nykysestä menosta! Ei mua kiinnosta katella vaan tällästä hiljasta läpsyttelyä...kaivataan menoa ja väriä sinne! Ihan tylsää tää nykyinen hali-hali-pusi-pusi-peruukki meno...

Miks kaikki ihannoi tota ulkomaan menoo, mutta heti kun meillä pitäs niin kauhistellaan ja vihataan...vajotaan syvemmälle sen klovnipuvun sisään...ei tajuu...Olin esim mukana Sinikaartin pienessä Hongan "kaadossa"! Se on sitä kulttuuria...sai onnettomat kalattajat juosta! Koska Tampereella? Oikeesti?

Patu:
Keravalta ei ole koskaan tullut mitään hyvää...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta