Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Fanitoiminta

<< < (4/11) > >>

The Pilgrim:

--- Lainaus käyttäjältä: Dolphin - Huhtikuu 28, 2006, 19:40:08 ---Mä en ymmärrä tätä jeesustelua näistä äänekkäistä Hifki- ja Jokerit-faneista. Äänekkäitä he ovat tasan niin kauan, kun oma joukkue on voitolla. Kyllä hiljenee halli kummasti, kun vastustaja on johdossa.

--- Lainaus päättyy ---

no viimeiset 15-vuotta pääkaupunkiseudulla asuneena voin kyllä sanoa, että kyllä nämä pääkaupunkiseudun joukkueen fanit aloittavat suhteellisen nopeasti sen oman joukkueensa kannustamisen vierasjoukkueen maalin jälkeen. Ainakin jos sitä vertaa meitin faneihin.

Ultra:
Kaikki varmaan huomasivat miten Lordi voitti euroviisut tapparan avulla (mikrofoni). Tästä kannattaisi ottaa mallia fanitoiminnan parantamiseksi. Eli fanien pitäisi omaksua tapparan näköinen hallilta saatava tuote yleiseksi kannustus välineeksi (hyvänä esimerkkinä tällaisesta kuuluisasta yhtenäisestä fanitoiminnasta on Red Wingsin valkoisten pyyhkeiden heilutus). Täten Tapparan fanitoiminta saisi vahvan brändin hulluina tapparan heiluttajina ja huimasti media huomiota.

Mac:
Taisit vähän leikkimielellä heittää tämän idean, mutta tällainen juuri olisi ehkä minun mielestäni jopa aivan hyvä idea! Jotakin mielenkiintoa sinne on saatava + huutoa omille.

Tapparan Fan Clubiin kannattaa nyt liittyä, niin saa edullisesti kausikortinkin! Itse ainakin aion ensimmäistä kertaa osallisuta Fan Clubiin! Lisää jäseniä, niin saadaan sitä huutoa peleihin!  :)

Jaakkima:
Kannatan tuota kirvesideaa !! Samalla voitais vääntää Hard Rock Hallelujasta Tappara kannustuslaulu, esim. "taistoon Tappara!!" tms.

tapsa34:
Pyydetään Loordi sinne C3:een kannustamaan Tapparaa. Sillä on jo Tappara-kirveskin valmiina. Kuhan ei vaan kiljuen lausu Tapparaa. Se olisi aika irvokkaan kuuloista. Ja kyllä Tapparalainen yleisö syttyy aina, kun joukkue pelaa hyvin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta