Mitäs mieltä porukka on Tapparan fanitoiminnasta?
Rehellisesti sanottuna mun mielestä Tapparan fanitoiminta ainakin itse peleissä on surkeahkoa. Verratkaapa esim.
* Ässät: Kotiyleisö oli seitsemäs pelaaja heille ehdottomasti! Eiväthän tolla kannustuksella yksinkertaisesti voineet hävitä! Finaaleissa oli vaan ylivoimanen joukkue vastassa. Mut loistavat fanit kuitenkin! Kannusti paljon enemmän Tampereellakin ainakin ekassa matsissa, missä olin itsekin.
* HIFK: Ei varmaan esittelyjä kaipaa. Ehkä liigan parhaat fanit. Mutta entä jos joukkue konttaisi?
* Jokerit: Aivan uskomattomat fanit. Ei jätetä vaan kannustetaan entistä enemmän vaikka joukkueella oli katastrofikausi.
Kaikkien näiden joukkueiden fanit huutavaa läpi otteluiden! Joukkue saa siitä hyvää fiilistä, mikä on mielestäni todella tärkeä osa pelaamisessa. Viimeiset pari kautta Tapparan pelistä on ollut tunne kaukana. Mielestäni meidän pitäisi kannustaa koko ottelun ajan ja tukea koko ajan joukkueitamme. Heti uutta kannustusta vain, vaikka vastustajat olisivatkin juuri tehneet maalin.
Kaamea kannustus kyllä palkitaan ennen pitkää niin kuin on huomattu. Viime kaudesta esimerkkinä Ässät. Ensi kaudeksi Hjallis on luvannut Jokereiden faneille mestaruuden eli Jokerit ei varmasti konttaa ensi kautta näin pahasti.
Kaikki vain halleihin täysiä huutamaan ja auttamaan Tappara voittoon jälleen ensi kaudella! Kesälomia,
.