Kerpele ku tarvii luottaa noihin lippupalvelun mobiilitiketteihin.. eilen tilasin 2kpl eikä oo vieläkään lippuja kännyssä, onko kellään käynyt samanlailla?
Minä myös otin mobiilipiletin ja ei ole tullut. Veikkaisin, että huomenna aamulla tulee txt-viesti.
jeps.. soitin ihan asiasta vielä ja sieltä lähetettiin liput vielä uudestaan, lupasi että menee 10-15min mutta ei näy vieläkään joten eiköhän huomenna aamulla tuu.
Ja Joksu, kyllä se on juuri niin pieni! Ja varmasti toimii
Mä oon ostellut noita mobiililippuja aika paljon ja kaksi tai kolme kertaa on käynyt niin ettei lippua ole tullut lainkaan. Kerran ainakin menin hallille ajoissa ja sain selvitettyä asian lipunmyynnin kautta. Kerran kävin jossain lippupalvelun pisteessä ennakkoon selvittämässä asian. Ja näillä kerroilla ei ole ollut saatavilla pdf-versioitakaan, kun se lippujen lähetys on jumittanut johonkin "odottaa" tms kohtaan. En tiedä mistä on kyse, mutta kyllä sapettaa kun lippupalvelulla ei ole varsinaista asiakaspalvelunumeroa tai sähköpostiakaan olemassa. Ainoastaan tuo törkeän kallis numero johon en todellakaan soita mikäli heidän päässään systeemit renklaavat.
Joo. Äsken soitin viimeistä kertaa, kuulemma on ollut ongelmia niiden toimituksien kanssa. Kehottivat ihan että halliltakin saisi liput lipunmyynnistä, tiedä sitten? Kai ne jotenkin siellä järjestelmissä on, eli kai sitä tarvii mennä hallilta kattoon hyvissä ajoin..
Pieni kuumotus tässä toki on kun niin viime tinkaan menee
Mites nää Cittarit jne missä voi ostaa lippuja peliin, eikös ne pitäs näkyä sit kans sielä? Kannattaa ainakin käydä kokeileen jos toimis niin ei mee viime tinkaan..
Totta, voisi sitä toki käydä esim. Sokoksella ennen hallia, siellä pitäisi yhtälailla olla nämä tiedot yms.
Joo. Äsken soitin viimeistä kertaa, kuulemma on ollut ongelmia niiden toimituksien kanssa. Kehottivat ihan että halliltakin saisi liput lipunmyynnistä, tiedä sitten?
Minäkin soitin ja sama homma. Hallin lipunmyynistä pitää hakea lippu.
Eipä ole ainakaan ainoana sitten tämän asian kanssa, eiköhän tämä järjesty!
Eilen illalla oli itse peliin vapautunut muutamia istumapaikkoja (n.10), nyt näyttää taas täydeltä seisomapaikkoja lukuunottamatta.
E: Vaihto onnistu Sokoksella ja sain ihan paperiliput. Riski oli kyllä kun ne tavallaan vapautettiin uudestaan myyntiin että joku kerkeisi nappaan ne välistä, onneksi ei näin käyny!