Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Härmälä 2006

(1/7) > >>

marjo:
No niin avataas tällekin oma ketju, kun alkaa tuo kevät vihdosta viimein ilmoittaa olemassa olostaan.
Eli Härmälään olis taas tarkoitus kokoontua ja aika on se perinteinen viikko ennen juhannusta eli 17.-18.6. Kaikki hoitaa majottumispaikkansa itse. Luvassa sitä yleistä hengailua ja hauskanpitoa sekä preinteinen lentopallomatsi, jossa punnitaan päivän kunto ::)
Sunnuntaina 18.6 olen antanut itselleni kertoa, että GSC:ssä on jänenille tarjolla dagen efter- tarjoilua eli helpotusta olotilaan.

Anikos:
Voi pylly! Pitkästä aikaa mä en ole synnytyssalissa tuohon aikaan mut joudun olemaan töissä. Täällä meillä päin kun on ne provinssit ja kaikki työkaverit kesälomalla niin arvaahan sen jo kuka joutuu töihin... :-\ No, josko sitten ensi vuonna!

veka3:
No joo, provinssi vai härmälä meeting..  Provinssi on joka vuosi,mut härmälän kemut
vain kerran vuodessa.Provinsissa paljon populaa mut härmälässä pirun paljon
oikeeta jääkiekkojoukkuetta kannattavaa populaa! TAPPARAA !!  TAPPARAA !!
 Siis Härmälään kaikki :)

Tsemppari:
Jep, jep ensi viikonloppuna Sauna Open Air ja sitten onkin jo Härmälän vuoro. Seuraavaksi Juhannus. Kyllä kesä on kivaa aikaa. :)

Konna:
kyllä totta on,että Härmälää ei voi jättää väliin :) pari viimestä vuotta on ollut niin mukavia,että ei missään nimessä voi jättää Härmälää väliin,siihen jää koukkuun ::) Kaikki vaan Härmälään Hauskaa pitämään!
 

  ---

Mites Härmälästä voi varata noita Mökkejä? Oisko kellään informaatiota asiasta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta