Kirjoittaja Aihe: JYP-Tappara 9/2  (Luettu 16718 kertaa)

Poissa jani73

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1592
  • It's more important to be nice!
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 9/2
« Vastaus #90 : Helmikuu 09, 2010, 20:49:38 »
Tuomarilinjassa ei o välttämättä mitään vikaa. Kun et pysy kunnolla vauhdissa niin sitten joudut rikkomaan.
Perjantaina, käykö KalPaten....
KÄY!

Poissa Ville

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 341
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 9/2
« Vastaus #91 : Helmikuu 09, 2010, 20:52:30 »
???Riska kyllä taklas suoraan Lehterää päähän mut ei jäähyä..Mut Mäntylä olis saanut

Tomekin mukaan kyseessä oli normaali pelitilanne. Jos Mäntylä olisi taklannut, niin selostamossa olisi huudettu pää punasena, että mäntylä ulos ja muutaman ottelun pelikielto päälle.

Poissa Podolski

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 278
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 9/2
« Vastaus #92 : Helmikuu 09, 2010, 20:52:37 »
kävi kalpaten tai ei nii toivois että olis edes hallissa porukkaa kattomassa. halli täyteen ja hurja kannustus päälle niin eiköhän sieltä voitto tule. eikös se muuan ojasen janneki vähä haastellu taas porukkaa kannustaan. itse ainakin olen menossa kannustaa. nyt vaan kaikki marisijat täältäkin huutaan tapparaa voittoon. omaa joukkuetta ei jätetä meni sitten kuinka huonosti tahansa.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 9/2
« Vastaus #93 : Helmikuu 09, 2010, 20:54:12 »
kävi kalpaten tai ei nii toivois että olis edes hallissa porukkaa kattomassa. halli täyteen ja hurja kannustus päälle niin eiköhän sieltä voitto tule. eikös se muuan ojasen janneki vähä haastellu taas porukkaa kannustaan. itse ainakin olen menossa kannustaa. nyt vaan kaikki marisijat täältäkin huutaan tapparaa voittoon. omaa joukkuetta ei jätetä meni sitten kuinka huonosti tahansa.

Ja meillä ei ees mee huonosti!

Poissa MikeH

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 316
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 9/2
« Vastaus #94 : Helmikuu 09, 2010, 20:55:36 »
kävi kalpaten tai ei nii toivois että olis edes hallissa porukkaa kattomassa. halli täyteen ja hurja kannustus päälle niin eiköhän sieltä voitto tule. eikös se muuan ojasen janneki vähä haastellu taas porukkaa kannustaan. itse ainakin olen menossa kannustaa. nyt vaan kaikki marisijat täältäkin huutaan tapparaa voittoon. omaa joukkuetta ei jätetä meni sitten kuinka huonosti tahansa.

Ja meillä ei ees mee huonosti!

Meneeks meillä hyvin?