Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (183/297) > >>

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Maaliskuu 30, 2011, 23:16:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Harald Hokiman - Maaliskuu 30, 2011, 21:44:20 ---Olen kateellinen Lahden suuntaa, silti onnittelut sinne. Suikka on kuumin nimi Suomen valmentajamarkkinoilla. Lykkyä pyttyyn vaan rehdisti Lahteen.  :-X

--- Lainaus päättyy ---
Minä en ainakaan ole kateellinen. Suurin syy on Ilveksen strategia kehittää nuoria ja Pajuoja on tähän täydellinen vaihtoehto.

--- Lainaus päättyy ---
Oma käsitykseni korjauksena:
... strategia kehittää nuoria ja Pajuoja sekä etenkin Helminen on tähän ...

Screamager:
Kari Jalosen sopimus Venäjälle varmistui. Liekö sitten enää tulevaisuutta SM-liigavalmentajana, vai ehtiikö pöly laskeutua ulkomaankeikan aikana?

Jatkoaika: Kari Jalonen siirtyy Torpedo Nizhni Novgorodin valmentajaksi

Hakkuri:

--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Maaliskuu 31, 2011, 01:12:20 ---Kyllä kuules kummasti ehtii. Ja vaikkei itse ehtisi pelaajille soitella, niin Jalonen on ilmoittanut Pelicansin Kaarnalle ketä pelaajia haluaisi joukkueeseen ja Kaarna on näille soitellut että "Jalonen tulee valmentaan ensi kaudella, tuutko pelaan meille Pelsuihin hyvään valmennukseen ja uusittuun halliin?"

Jarkko Immonen ainakin sanoi että teki jatkosopimuksen Pelicansin kanssa koska valmennus on hyvä ensi kaudella.

--- Lainaus päättyy ---
Eipäs, juupas... tuota väittelyä voi käydä, koska todennäköisesti kummallakaan meistä ei ole asiasta 100% evidenssiä. Ainakin on varmaa, ettei Jalonen ole pystynyt osallistumaan toisen joukkueen asioihin täydellä teholla, koska hänellä on ollut HIFK "riesanaan"!!   ;D

Tottakai Jalonen on jotain osviittoja antanut ja saanut jotain lupauksia Pelicansilta, mutta ei näitä kaikkia juttuja ole välttämättä ollut kuin paperilla. Joten Suikkasen kanssa on moni juttu voitu vielä speksata aivan uusiksi. Aika vaikuttavia joidenkin mielestä nuo kuvitellut vuoropuhelut - ehkä - mutta aika varma olen siitä, ettei IlvesMan omaa mitään tallennetta "käydyistä keskusteluista". No, Pelicans menetti Jalosen, mutta sai ehkä jopa paremman valmentajan tilalle. Olihan Jalonen Kärpissä kova, mutta minusta Suikkanen saattaa sopia Pelsuille jopa paremmin. Ehkä Pelsut sitten ensi kaudella jo ovat sijoilla 8-10 runkosarjassa.

Niin, ketähän valmentajaa tuo Immonen sitten lopulta kehui...  ::)

Trafan:
Jokerit täydensi valmennusryhmäänsä
Markus Ketterer toimii jatkossa Jokerien liigajoukkueen maalivahtivalmentajana sekä joukkueenjohtajana.
Lääkäri-valmentaja Harri Hakkarainen ottaa hoitaakseen fysiikkavalmentajan tehtävät. Googlasin ja valokuvista päätellen mies ei ole se keihäänheittäjä Hakkarainen.
Jokereiden valmennusryhmässä jatkavat päättyneen kauden lopun tapaan Erkka Westerlund, Tomi Lämsä ja Hannu Virta.
Jokerit: Ketterer ja Hakkarainen liittyvät valmennustiimiin

Betonileuka:
Petri Mattila on nimitetty Kajaanin Hokin uudeksi päävalmentajaksi. http://www.jatkoaika.com/mestis.php?sivu=uutiset&id=12102

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta