Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (182/297) > >>

Harald Hokiman:
Olen kateellinen Lahden suuntaa, silti onnittelut sinne. Suikka on kuumin nimi Suomen valmentajamarkkinoilla. Lykkyä pyttyyn vaan rehdisti Lahteen.  :-X

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: Harald Hokiman - Maaliskuu 30, 2011, 21:44:20 ---Olen kateellinen Lahden suuntaa, silti onnittelut sinne. Suikka on kuumin nimi Suomen valmentajamarkkinoilla. Lykkyä pyttyyn vaan rehdisti Lahteen.  :-X

--- Lainaus päättyy ---

Minä en ainakaan ole kateellinen. Suurin syy on Ilveksen strategia kehittää nuoria ja Pajuoja on tähän täydellinen vaihtoehto. Toinen syy on se, että Suikkanen suostui ainoastaan vuoden sopimukseen jollaiset ovat tänä päivänä vähemmistöä kun sopimuksia tehdään. Mielenkiintoista on nähdä miten Suikkanen saa Jalosen kasaaman joukkueen pelaamaan, vai luikkiiko Pelicansiin huhutut pelaajat samanlailla ulos sopimuksista kuin itse Kari-setä.

Hakkuri:
Luultavasti aika vähän on Jalosella ollut maaliskuussa mahdollista osallistua Pelsu-joukkueen kasaamiseen, kun pleijarit ovat HIFK:n kanssa kuumimmillaan. Ja tarkoitus on vielä päästä pitkälle. Ei siinä juuri silloin kahta hommaa ehdi hoitamaan! Joten luulen kyllä Suikkasen vielä saavan kasata joukkueensa aikalailla itse. Katsotaan nyt ensin mihin Pelsuilla on varaa...  ;D

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: Hakkuri - Maaliskuu 31, 2011, 00:17:22 ---Luultavasti aika vähän on Jalosella ollut maaliskuussa mahdollista osallistua Pelsu-joukkueen kasaamiseen, kun pleijarit ovat HIFK:n kanssa kuumimmillaan. Ja tarkoitus on vielä päästä pitkälle. Ei siinä juuri silloin kahta hommaa ehdi hoitamaan! Joten luulen kyllä Suikkasen vielä saavan kasata joukkueensa aikalailla itse. Katsotaan nyt ensin mihin Pelsuilla on varaa...  ;D
--- Lainaus päättyy ---

Kyllä kuules kummasti ehtii. Ja vaikkei itse ehtisi pelaajille soitella, niin Jalonen on ilmoittanut Pelicansin Kaarnalle ketä pelaajia haluaisi joukkueeseen ja Kaarna on näille soitellut että "Jalonen tulee valmentaan ensi kaudella, tuutko pelaan meille Pelsuihin hyvään valmennukseen ja uusittuun halliin?"

Jarkko Immonen ainakin sanoi että teki jatkosopimuksen Pelicansin kanssa koska valmennus on hyvä ensi kaudella.

67:

--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Maaliskuu 30, 2011, 23:16:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Harald Hokiman - Maaliskuu 30, 2011, 21:44:20 ---Olen kateellinen Lahden suuntaa, silti onnittelut sinne. Suikka on kuumin nimi Suomen valmentajamarkkinoilla. Lykkyä pyttyyn vaan rehdisti Lahteen.  :-X

--- Lainaus päättyy ---
Minä en ainakaan ole kateellinen.

--- Lainaus päättyy ---
Ilvesläisten ei tarvitsekkaan olla kateellisia, teillähän on pystyvä valmentaja. Suikkanen olisi ollut saatavissa varmaan jos olisi tehty asian eteen jotain.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta