Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (18/297) > >>

Harza:
http://www.tappara.fi/uutiset/060428.html

DON:

--- Lainaus käyttäjältä: rämä - Huhtikuu 27, 2006, 21:55:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Huhtikuu 27, 2006, 05:46:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: DON - Huhtikuu 26, 2006, 21:01:07 ---Joo, sanoisin että Hifk teki kaikkien aikojen valmentajahankinnan Suomessa. Ei voi Tapparan kannattaja kuin nähdä unia tuollaisesta. Mielenkiintoista nähdä minkälaista pelitapaa suosiva kaveri on. Laittakaahan joku tänne hänestä tarkempaa tietoa josta selviäisi onko ns kovan pelitavan suosija vai mitä.

--- Lainaus päättyy ---

Vähän sekavaa. Ei voida nähdä edes unta tuollaisesta mutta silti ei tiedetä äijästä mitään. DONin ensimmäinen kysymys on takuulla ollut "Bob WHO?".

--- Lainaus päättyy ---

Noh.
Donin sarkasmi alkaa tässä vuosien mittaan raottua minulle. Olis taas psykiatrilla töitä, mutta en minäkään joka paikkaan kerkiä.
On se aika erikoista.
 En tiedä Donitsista, mutta sen verran olen ulkona ulkomiden kuvioista, että minä rehellisesti voin sanoa kysyneeni hetken Bob Whuu??


--- Lainaus päättyy ---

Sori Rämä, mutta tässä kommentissa ei ollutkaan tällä kertaa sarkasmia vaan se oli ihan aito mielipide. Olen huomannut että tämän palstan modet rankaisevat omien mielipiteiden kertomisesta pienellä penaltilla joten aion jatkaa.
Toki sarkasmiakin tulet näkemään ja on hienoa havaita älyllistä toimintaa.

Enivei, uskon että mikään suomalainen joukkue ei ole palkannut lähivuosina NHL:n parhaaksi valkuksi äänestettyä kaveria. Etenkään Tapparan leirissä ei ole moisista asioista saanut nauttia. meillä on saarisia eli uramia.

Ja tässä vastaus myös Ipelle.

Harvest:
Reijo Ruotsalainen Jukurien päävalmentajaksi.

Lähde: Verkko-Kaleva

keijo:
Bluesin urheilutoimenjohtaja Raimo Summanen irtisanottu, syynä "ratkaisemattomat näkemyserot".

JuZa69:
Kalle Kaskinen TPS:n SM-liigajoukkueen valmennusryhmään http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset.shtml/arkistot/hockeynight/2006/08/460134

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta