Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (17/297) > >>

Henkka:
Tokihan Bob Francis on loistava valmentaja, runkosarjassa, jonka menestyksen perusteella tuon Jack Adamsinkin aikanaan sai.

Mutta pudotuspeleissä Phoenix ei kertaakaan päässyt ensimmäistä kierrosta pitemmälle ja yllättävän surkeasti Francisin joukkueet ovat menestyneet jopa IHL-tasolla. Mies ei ole koskaan voittanut mestaruutta millään sarjatasolla.

Mutta mies sopii HIFK:n brändiin loistavasti. Runkosarjassa sattuu ja tapahtuu, ja perinteikkäästi taas tiputaan pudotuspeleissä varmuudella ennen finaaleja. Mutta sillä ei ole merkitystä, kunhan vaan brändi myy.

veikko:
Aamulehden uutisoima juttu siitä, että Heikkilä tulisi Tapparaan taisi olla iso ankanpoikanen. Luulisi, että Blues olisi ilmoittanut sopimuksen purkamisesta tänään samalla kuin piti tiedotustilaisuuden uusista pelaajahankinnoista.

kylmis:

 Minä haluaisin ulkomaalaisen valkun saatas vähän väriä ja katsojia,ei tommoset duffat ja suhoset väkee tua.

Keyman:
Itse olen myös ulkomaalaisen valmentajan kannalla, mutta vain 1+1-vuotisella sopimuksella, jossa optio on tietenkin seuralla. Ulkomaalainen (täytyy tietysti olla ansioitunut) valmentaja toisi nyt väriä ja kiinnostusta Tapparaan.

Ensi keväänä vapautuu liuta hyviä kotimaisia koutseja. Jos uusi valmentaja onnistuu, Tappara tietenkin jatkaisi sopimusta. Jos käy huonosti, olisi Tappara liikkeellä paljon nykyistä "leveämmillä" markkinoilla.

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Huhtikuu 27, 2006, 05:46:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: DON - Huhtikuu 26, 2006, 21:01:07 ---Joo, sanoisin että Hifk teki kaikkien aikojen valmentajahankinnan Suomessa. Ei voi Tapparan kannattaja kuin nähdä unia tuollaisesta. Mielenkiintoista nähdä minkälaista pelitapaa suosiva kaveri on. Laittakaahan joku tänne hänestä tarkempaa tietoa josta selviäisi onko ns kovan pelitavan suosija vai mitä.

--- Lainaus päättyy ---

Vähän sekavaa. Ei voida nähdä edes unta tuollaisesta mutta silti ei tiedetä äijästä mitään. DONin ensimmäinen kysymys on takuulla ollut "Bob WHO?".

--- Lainaus päättyy ---

Noh.
Donin sarkasmi alkaa tässä vuosien mittaan raottua minulle. Olis taas psykiatrilla töitä, mutta en minäkään joka paikkaan kerkiä.
On se aika erikoista.
 En tiedä Donitsista, mutta sen verran olen ulkona ulkomiden kuvioista, että minä rehellisesti voin sanoa kysyneeni hetken Bob Whuu??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta