Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (132/297) > >>

veka3:
Niin kausihan kestää 12 kk:ta.. vai mitä nimimerkki 67.

Ai pitäs Heikkilä ottaa uudeksi valkuksi..??
Ehkä ei.

JH75:
Tarkoitetaankohan tällä Heikkilällä nyt Antti Heikkilää?

Jaroslavissa valmentanut Kari Heikkilä on varsin selvästi ilmaissut julkisuudessa halunsa jatkaa valmentamista Venäjän KHL-liigassa. Siinäkään sarjassa hänelle ei ihan mikä tahansa pesti kelpaa. Heikkilä haluaa liigan huippuseuraan, joka on valmis panostamaan huomattavasti pelaajahankintoihin. Onhan Heikkilä väläytellyt sitäkin mahdollisuutta, että pitää sapattivuoden valmennushommista. Mulla on se käsitys, että Heikkilän Suomeen paluu ei ole tällä hetkellä ajankohtainen.

4_TRA:
Jaroslavin ex valkku Kari Heikkilä ja Tappara.
 ?? kertokaas mistä se tukku rahaa taiotaan ??
K. Heikkilä on kallis saati sitten rosteri joka sille pitäs hommata.

S.T.:
Nimimerkki ZZTOIPPARI huhuaa jatkoajan Mikko Saarisen ketjussa, että Tappara olisi kiinostunut jollain tasolla Matti Alatalosta.

linkki

Number7:

--- Lainaus käyttäjältä: S.T. - Helmikuu 12, 2010, 13:29:07 ---Nimimerkki ZZTOIPPARI huhuaa jatkoajan Mikko Saarisen ketjussa, että Tappara olisi kiinostunut jollain tasolla Matti Alatalosta.

linkki

--- Lainaus päättyy ---

Jeps, luin juurikin tuon saman jutun. Toivon todella, ettei pidä millään tasolla paikkaansa. Saarisen jatkamisen kanssa olen itse vielä hieman 50/50, mutta jos vaihtoehtona on Alatalo, niin perkele Mikolle samantien soppari käteen. Tuota ""äijää"" en kyllä koskaan halua Tapparassa nähdä, ja hyvin lähellä on se, ettei kannattamani seura uppoa mestikseen tuon mukana. Hyi helvetti suoraan sanottuna.

Ei Leinonen voi noin yössä olla, eihän ??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta