Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (108/297) > >>

janneojanenonjumala:
Taisi vaan olla totuuspohjaa niissä Apen avautumisissa, mikä ei todellakaan yllätä, kun kyseessä porilainen urheilujohtaminen. Niin kauan kuin itse muistan, niin Ässät/PPT/Jazz akselilla on aina ollut enemmän pinnassa kuka johtaa ja miten, kuin itse urheilu. Sellasta se on kun perinteisessä punaisessa kaupungissa herrasporukka pyrkii johtopaikoille.
Porista sais hyvän esimerkin miten ei pidä urheilussa toimia. Eli joka saakelin urheiluorganisaatiossa talouselämän edustajat vaan sponssipuolelle ja johtoon urheiluihmisiä, muttei se vaan niin mene, poliittisten arvojen pitää olla joka paskassa mukana.

Trafan:
Karri Kivi Ässien kakkosvalmentajaksi
Ässissä ovet käyvät: Pieniniemi jätti kakkosvalmentajan pestin, Kivi tuli tilalle.
Ässät: Karri Kivi Ässien valmennusportaaseen
SK: Karri Kivi Ässien kakkosvalmentajaksi
Ja: Karri Kivi Ässien kakkosvalmentajaksi
Kiekko.fi: Kivi palaa Ässien aitioon

Tulostin:
Summaselle suomalainen apuvalmentaja Rapperswiliin
RAPPERSWIL-JONA LAKERS
SPORTTI.COM

Veijo:
Kari Eloranta Björklövenin päävalmentajaksi.

http://www.bjorkloven.com/content/display/2167/eloranta-ny-tranare.html

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Huhtikuu 23, 2009, 12:28:13 ---Karri Kivi Ässien kakkosvalmentajaksi
Ässissä ovet käyvät: Pieniniemi jätti kakkosvalmentajan pestin, Kivi tuli tilalle.
Ässät: Karri Kivi Ässien valmennusportaaseen
SK: Karri Kivi Ässien kakkosvalmentajaksi
Ja: Karri Kivi Ässien kakkosvalmentajaksi
Kiekko.fi: Kivi palaa Ässien aitioon

--- Lainaus päättyy ---
Heti uutisen jälkeen aloin muistelemaan Kiven lausuntoja alkuvuodesta, että mieshän ilmoitti olevansa täysin valmis ykkösvalkuksi ja mihkään kakkoseksi ei lähde. Nyt löysin tuon ko. haastattelun: http://www2.satakunnankansa.fi/blogit/kiekkokansa/2009/01/karri_kivi_jaettaenee_aessaet.html

--- Lainaus ---Minkään liigajoukkueen kakkoseksi en lähde. Ja kun olen jo seitsemän vuotta valmentanut, en muutenkaan lähde enää mihin tahansa, Kivi toteaa
--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta