Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (11/297) > >>

rämä:


--- Lainaus käyttäjältä: rämä - Huhtikuu 13, 2006, 18:54:16 ---Kari Makkonen on jo aiemin ilmoittanut pyrkynsä ja tahtonsa päävalmentajaksi.
--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus ---Mutta mistä johtuu se että Kari Makkonen ei ole saanut päävalmentajasopimusta kuin Suomi-Sarjasta? Vai eikö Makkosta ole kiinnostanut mahdolliset Mestiksestä (tai jopa SM-liigasta) tulleet päävalmentajasopimustarjoukset? Ainakin itse muistelisin että Makkosen ei pitänyt enää sen mestaruuskevään 2003 jälkeen jatkaa kakkosvalmentajana, mutta niimpä hän kuitenkin palasi sen yhden Seinäjoen vuoden jälkeen taas Rautakorven apuriksi Raumalle ja nyt sit myös Tapparaan. Voi tietty olla että muistan väärinkin.
--- Lainaus päättyy ---

Mitä se tähän kuuluu muistatko väärin?
Todenäköisesti muistat juuri oikein




--- Lainaus käyttäjältä: rämä - Huhtikuu 13, 2006, 18:54:16 ---
Jos mietitään Tapparan tulevaisuuden suunnitelmia, valmentajia pyritään käsittääkseni entiseen tapaan sitomaan projekteihin.
Tapparassa ne ovat pitempiä kuin yksi kausi.
--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus ---Tulkitsenko oikein, jos sinä olisit valmis antamaan Kari Makkoselle vuoden tai pari lisää sopimukseen eli Kari Makkoselle heti aluksi kahden tai jopa kolmen vuoden päävalmentajasopimus.
--- Lainaus päättyy ---

Missä kirjoitin että minä olisin valmis...?
Tulkitsit väärin.


--- Lainaus ---Muistutetaan edelleen siitä että Kari Makkonen on valmentanut näitä nykyisiäkin Tapparan pelureita jo vuosia kakkosvalmentajan paikalta. Onko hänellä antaa pelaajille tarpeeksi uusia virikkeitä? Varsinkin kun hän on toiminut viimeiset vuodet yhdessä juurikin entisen päävalmentaja Jukka Rautakorven kanssa.
--- Lainaus päättyy ---

Virikkeistä en tiedä mitään. Lähtihän Jukakin virikkeiden puutten vuoksi kai? Hänellä kuitenkin oli päävastuu.
Vastuu Tapparasta usealta kaudelta jo ennenkin.
 Mitä mietteitä on Tapparan johdolla?<-- Tuo on kysymys johon minulla ainakaan ei ole antaa pienintäkään täkyä. Kaikki on vain oman pääni tuotosta. Henkilökohtaisesti tottuneena Tapparan maltillisuuteen tuli tämä KM kuviokin mieleen.
Mahdollisesti ja todenäköisesti olen väärässä.
Nostin kissan pöydälle ja huom. en ole tuomassa Makkosta eturiviin.
En vuodeksi enkä kolmeksi.
Suomalasia valkkuja ei kyllä ole vapailla valitettavasti.
Siis sellaisia joita minä pidän valmentajina.
Omia ajatuksia on vaan niin vaikea suhteuttaa ajatuksiin heiltä jotka kaiken lopulta päättävät.
Tosiasia on kuitenkin, ettei valmentajakuvio voi enää kauaa olla avoimena.




Veijo:
Joka tapauksessa itseäni mietityttää eniten se että miksei Kari Makkonen ole saanut sitä haluamaansa päävalmentajapestiä muualta kuin Suomi-sarjasta.

Tuntuisi aika oudolta että kun Makkonen ja Rautakorpi ovat yhdessä tehneet hommia yli viisi vuotta, että tämän yhteisen taipaleen jälkeen Makkosella olisi heti heittää paljon uusia ajatuksia. Luulisi että he olisivat yhdessä näitä asioita pohtineet, vaikka Rautakorvella luonnollisesti oli päävastuu. Jos Rautakorpi ei muka olisi kuunnellut ollenkaan Makkosen mielipiteitä asioista, niin olisiko Makkonen halunnut tehdä yhteistyötä Rautakorven kanssa näin kauan? Luulisin että ei todellakaan. Mutta jos hän on kuuliaisesti vain tehnyt sen mitä Rautakorpi on käskenyt, niin asiahan on sitten näin. Sitten voisi taas mielestäni aiheellisesti kysyä sitä että onko tällainen kaveri sitten mikään auktoriteetti näillä pelaajille joille Rautakorvella ei omien sanojensa mukaan ollut enää tarjota uusia virikkeitä?

Siitä olen samaa mieltä että valmennuskuvio olisi syytä saada ratkaistua mahdollisimman pian.

Jasu76:
Niin, eilen sitten oli mulla tuhannen taalan tilaisuus, kun Makkonen tuli rouvansa kanssa Porin Prismassa vastaan, selventää näitä valmennuskuvioita. Piuhat vaan oli niin pitkät etten tajunnut ??? heti vastaan tullessa "onnitella ykkösvalkun pestistä" muka tietäen jotain. Ehkä niistä eleistä/suhtautumisesta olisi jotain jopa voinut ymmärtää/tulkita, jos en minä niin psykologiseen suuntautunut sh puolisoni. Ampukaa mut kun en saanu suutani auki, ei yleensä ole tapana toimia noin (annan kyllä "julkkiksille" kernaasti rauhan), mutta ei Tapparallakaan yleensä ole tässä vaiheessa kautta pakka näin levällään!

Putkiluistin:
Miesmäki kertoilee Tappara-tv.ssä että Kailajärvi vetäytyy syrjemmälle.

Rejected:
Rautakorven lähdön syynä oli pettymys noin viiteen pelaajaan sekä johtoon. Nimiä en kerro mutta tämä on tieto.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta